به گزارش اکوایران؛ رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

براساس اعلام معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه ۱۶ مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.

در حالی که خبرگزاری فارس از اعزام وزیر ورزش و جوانان به کرمان برای طی مراحل درمان خبر داده که خبرگزاری ایرنا مقصد مرکز درمانی حمید سجادی را سیرجان اعلام کرده است.

اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش نیز از مصدومین سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بود که در این حادثه فوت کرد.

حسن رضایی فر، مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری به تسنیم اظهار کرده که براساس اطلاعات اولیه، حدود ساعت 16 بعدازظهر امروز یک بالگرد هلال احمر که حامل 16 سرنشین ( 4 خدمه و 12 مسافر) از جمله وزیر ورزش و جوانان‌  و از ایستگاه هلال احمر کرمان به پرواز درآمده بوده در هنگام  فرود در ورزشگاه چمن شهر بافت استان کرمان به موانع برخورد دچار سانحه می شود.

به گفته رضایی فر، خبرهای اولیه نشان می‌دهد که بعضی از سرنشینان مجروح شده و به بیمارستان انتقال داده شدند ولی آمار دقیق باید توسط هلال. احمر اعلام شود. این بالگرد برای هلال احمر بوده و به ثبت هواپیمایی کشوری نیست، ولی تیم بررسی سازمان هواپیمایی کشوری آماده همکاری با هلال احمر است.