تیم مذاکره کننده ایران در پی حمله بامداد آمریکا به سیریک درباره بررسی لغو مذاکرات فنی در حال مشورت هستند.
به گزارش اکوایران به نقل از جماران،تیم مذاکره کننده ایران در پی حمله بامداد آمریکا به سیریک درباره بررسی لغو مذاکرات فنی در حال مشورت هستند.
یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.
به گفته این منبع، تیم مذاکره کننده ایران همچنان در حال مشورت در این مورد هستند و رایزنی های خود را ادامه می دهند.