به گزارش اکوایران، ساعت معاملات بازار متشکل امروز تا ساعت ۱۸ تمدید شد ولی از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ نرخی اعلام نشد. دلار متشکل در پایان معاملات در قیمت ۲۷۶۱۳ تومان روی تابلوی صرافی ثبت شد.

 با بررسی قیمت ها در بازار مشخص می شود روند نزولی دلار آزاد متوقف شده است ولی روند نزولی نرخ توافقی معاملات ارز ادامه دارد. بر اساس گفته کامران سلطانی زاده دبیر کل کانون صرافان به خبر گزاری فارس، نرخ خرید توافقی ارز به محدوده ۲۹ هزار تومان رسیده است. با کاهش نرخ توافقی خرید دلار، در حالیکه روند نزولی بازار آزاد متوقف شده است اختلاف قیمت دلار آزاد و نرخ توافقی افزایش یافته است. تحلیلگران میگویند افزایش فاصله قیمتی نرخ توافقی و آزاد می تواند منجر به افزایش تقاضا در بازار توافقی شود و منجر به اجاره دوباره کارت ملی برای خرید دلار توافقی شود. 

دلار در صرافی ملی با قیمت ۲۷۴۵۱ تومان برای فروش روی تابلوی صرافی ثبت می شود.

اونس جهانی طلا در محدوده ۱۸۳۹ دلار در روز جمعه متوقف شده است و معامله گران طلا با توقف روند نزولی قیمت دلار، قیمت های معاملاتی طلا را افزایش دادند. قیمت سکه امامی امروز در محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار گرفت. حباب سکه امامی امروز به بالای ۱۲ درصد رسید. این میزان حباب علیرغم اینکه نشان دهنده انتظارات مثبت معامله گران در این بازار است ولی موجب افزایش احتیاط ورود معامله گران می‌شود.

قیمت ربع سکه نیز امروز در محدوده ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

قیمت سکه رفاه از بازار آزاد امروز حدود ۱۰۰ هزار تومان بیشتر بود ولی حجم کم معاملات نسبت به دو هفته قبل نشان میدهد که خریداران منتظر هستند تا ببینند اثرات تصمیمات جدید بازارساز در بازار تا چه میزان خواهد بود.