به گزارش اکوایران، قیمت دلار در بازار متشکل امروز در محدوده ۲۷ هزار و۹۴۹ تومان برای فروش روی تابلوی صرافی ثبت شد و دلار صرافی ملی امروز در محدوده  قیمتی ۲۷ هزار و ۸۱۱ تومان روی تابلو نشست. از اواخر هفته قبل روند حرکتی دلار در بازار رسمی و متشکل متفاوت شده و قیمت دلار در این دو بازار خلاف جهت هم حرکت می‌کند. 

بدبینی ها در بازار آزاد نسبت به حصول توافق افزایش یافته و دلار آزاد نسبت به پایان هفته قبل رشد کرده است. جک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا ادعا کرده که حداکثر یک تا دو ماه برای حصول توافق با ایران زمان باقی است و آمریکا تصمیم ندارد توافق جدیدی به ایران پیشنهاد دهد. اظهارات اخیر مقامات ایران و آمریکا انتظارات از حصول توافق را تحت تاثیر قرار داده و با توجه به مشخص نبودن دور بعدی مذاکرات، قیمت ها در بازار آزاد رشد کرده است. 

دلار تهران در معاملات امروز با چهار پله رشد وارد کانال ۳۲ هزار تومان شد. دلار هرات نیز پس از عقب نشینی که در هفته گذشته تا محدوده ۳۱ هزار و ۲۰۰ داشته رو به بالا برگشته است و دو پله تا کانال ۳۲ هزار تومانی فاصله دارد.

با بهبود ارزش اونس و رشد قیمت دلار سکه امروز به بالای محدوده ۱۵ میلیون تومان برگشت ولی حباب سکه کاهش یافت و به کمترین میزان از ابتدای هفته گذشته رسید.

قیمت ربع سکه هم در محدوده ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفته است. 

در معاملات سکه رفاه که پر حجم ترین نماد سکه در بورس کالاست امروز معامله گران دست برتر در خرید را داشتند و قیمت سکه در بورس بالاتر از بازار آزاد شد. سکه رفاه امروز ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله شد. البته حجم معاملات سکه رفاه پس از وضع محدودیت بر معاملات حقوقی ها در بازار کاهش یافته و فاصله زیادی با سقف خود دارد.