قیمت سکه و طلا امروز بر مدار افزایش قرار گرفت اما قیمت دلار نوسان محدودی را ثبت کرد. نرخ  دلار امروز شنبه 8 مرداد ماه در مقایسه با روزهای گذشته رنج بود. آرامش اسکناس  آمریکایی در تهران در حالی رقم می خورد که نرخ دلار در بازارهای همسایه اندکی آرایش صعودی به خود گرفته بود. قیمت دلار در هرات امروز تقریبا 100 تومان از روز پنجشنبه گذشته بالاتر بود و در سلیمانیه بالای مرز مقاومتی معامله شد .  

عده‌ای از معامله گران می‌گفتند اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالا زندان دلار تا قبل از تعطیلات محرم شکسته نشود. البته امروز نرخ حواله درهم نیز نسبت به دو روز قبل ثابت بود و می توان گفت در کنار سیاست‌های جدید ارزی و سیگنال های ضد و نقیض برجامی،  ثبات قیمت درهم نیز یکی از دلایل سکته قیمت دلار بوده است.  

قیمت دلار صرافی ملی و متشکل 

قیمت دلار صرافی ملی امروز از صبح تا ظهر فقط یکبار اعلام شد . نرخ دلار صرافی ملی امروز با 27 هزار و 825 تومان معامله شد که نسبت به دو روز قبل 27 تومان بالاتر بود . قیمت دلار متشکل هم ظهر امروز 27 هزار و 678 تومان بود . 

قیمت طلا و سکه

قیمت اونس طلا امروز نسبت به روز گذشته  تقریبا 2 دلار بالاتر بود اما این فلز زرد رنگ در مقایسه با روز پنجشنبه بیش از 25 دلار افزایش پیدا کرده است. قیمت طلای جهانی امروز در محدوده 1766 دلار بود.

قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز 16 هزار و 800 تومان برارزش خود افزود. فلز زرد رنگ داخلی امروز 1 میلیون و 380 هزار و 800 تومان معامله شد. 

سکه بازان امروز بالاخره توانستند کانال 15 میلیون تومان را تصرف کنند . ارزش ذاتی سکه امروز 13 میلیون و 270 هزار تومان بود و حباب سکه 13 درصد بود.