به گزارش اکوایران؛ نماد حپترو در روز هشتم شهریور ماه توانست خالص جریان پول حقیقی 1.6 میلیارد تومانی را جذب کند. این نماد امروز بدون دامنه حد نوسان بازگشایی شد و رشد قیمتی7.61 درصدی را تجربه کرد که بیشترین رشد قیمتی امروز در بازار بود. نماد حپترو در روز ششم شهریور ماه مجمع عمومی خود را برگزار کرد که در این مجمع سود نقدی 50 ریالی به ازای هر سهم به تصویب رسید. سود نقدی مصوب 16 درصد سود هر سهم در سال قبل بوده است. شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در ماه اخیر اطلاعیه های زیادی در سامانه کدال داشت که مربوط به صورت های مالی سالیانه، عملکرد مالی ماهیانه و افشا های با اهمیت می شد.

درآمد ماهانه شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی

شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در سال جاری توانست 58.3 میلیارد تومان درآمد کسب کند. این عدد در5 ماهه سال قبل 30میلیارد تومان بود که می توان نتیجه گرفت، درآمد این 5 ماهه 95 درصد افزایش یافته است. متوسط درآمد های ماهیانه این شرکت در سال 1400 نزدیک به 8 میلیارد تومان بوده است اما در سال جاری درآمد متوسط ماهیانه در 5 ماه گذشته به 11.6 میلیارد تومان رسیده است که رشد 47.4 درصدی را نشان می دهد. این شرکت در تیر ماه بیشترین رشد درآمد ماهانه را به نسبت تیر سال قبل با 151درصد افزایش به ثبت رسانده است.فروش ماهانه حپترو06.08

عملکرد مالی حپترو در سال گذشته

نماد حپترو در سال گذشته 103.7 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که به نسبت سال 99 رشد 32.7 درصدی در درآمد ها نشان می دهد. این شرکت سود ناخالص قابل توجهی را در سال 1400 به دست آورده که 425 درصد بیشتر از سال 99 است. سود عملیاتی و سود خالص حپترو عملکرد ضعیفی داشته است که در شفاف سازی ها دلیل این کاهش سود را افزایش هزینه های پرسنلی و تعمیرات ماشین آلات عنوان کرده اند.

عملکرد مالی حپترو 06.08

بازدهی ماهانه نماد حپترو در سال جاری

نماد حپترو در سال جاری بازدهی قیمتی خوبی را در بین نماد های هم گروه خود داشته است. نماد حپترو در این 5 ماهه از سال 72 درصد رشد قیمتی داشته و بیشترین بازدهی ماهانه این نماد مربوط به خرداد ماه با 28.5 درصد رشد است. در این 5 ماهه از سال نماد حپترو 4 ماه را با رشد قیمت سپری کرده و تنها در مرداد ماه کاهش قیمت سهام داشته است. در ماه اخیر دو اطلاعیه افشا اطلاعات با اهمیت برای این شرکت منتشر شده است که مربوط به فروش 26 تانکر حمل دو و سه محور و برگزاری مجمع شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی که حپترو 16 درصد سهام این شرکت را دارا است، می باشد. نماد حپترو امروز با خالص 1.6 میلیارد تومانی جریان پول حقیقی روزانه خود نشان داد که با وجود رشد قابل توجه این نماد در ماه های اخیر، اصلاح قیمتی مرداد ماه، این نماد را برای کد های حقیقی جذاب کرده است.   

بازدهی حپترو06.08