به گزارش اکوایران، بیشتر معامله گران تصمیم گرفته اند در روزهای اخیر برخی از سودهای به دست آمده در هفته های پیش را در آستانه انتشار گزارش فدرال رزرو ذخیره کنند. گزارشی که می تواند بر تصمیم فدرال رزرو در نشست ابتدای فوریه تاثیرگذار نیز باشد.

برخی از تحلیل گران رفتار قیمتی طلا در روزهای اخیر را اصلاح قیمتی فلز زرد می دانند و بر این باورند که این توقف قیمتی می تواند نشانه ای سالم از بازار و مقدمه ادامه روند صعودی نیز باشد. طلا با تکیه بر دو عامل افزایش نگرانی درباره رکود اقتصاد جهانی و همچنین افزایش امیدواری ها به کاهش شدت عملیات انقباضی فدرال رزرو تا بالای مرز 1900 دلاری بالا آمده است.

قرار است روز پنج شنبه وزارت بازرگانی آمریکا داده های مربوط به رشد اقتصادی این کشور را برای سه ماهه چهارم سال 2022 منتشر کند. گزارشی که می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم مقامات بانک مرکزی آمریکا در نشست هفته آینده داشته باشد. بسیاری در انتظارند تا آثار رکودی افزایش نرخ بهره در سال گذشته را ارزیابی کنند. در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق بازارها شانس افزایش 25 صدم درصدی نرخ بهره در نشست بعدی را بیشتر از سایر حالات می دانند.

بیت کوین در معاملات امروز کاهشی بود و قیمت به میانه کانال 22 هزار و 500 دلاری بازگشت. بیت کوین در روزهای اخیر تا سقف 23 هزار و 300 دلاری بالا رفت ولی اکنون کمی عقب نشینی کرده است. دلیل این اتفاق می تواند مانند طلا انتظار معامله گران برای مشخص شدن شاخص های اقتصادی باشد که در ده روز آینده مشخص می شود.

همچنین قیمت اتریوم نیز امروز کاهشی بود و دومین رمزارز جهان نیز در میانه کانال 1500 دلاری معالمه شد. دومین رمزارز بزرگ جهان نیز در روزهای اخیر تا سقف 1680 دلاری بالا رفته بود.