او همچنین معتقد است که اقتدار در بخش اقتصاد وجود ندارد و ما نمی دانیم که صاحب اقتصاد ایران چه کسی است و چه کسی تصمیم گیرنده است و اگر دستوری می دهد چقدر از آن اجرا می شود.  

 

این نامزد مجلس دوازدهم در بخش دیگری از گفت و گو می گوید: دهها سازمان و موسسه و نهاد داریم که قرار است به تولیدکننده کمک کنند اما اینها مزاحم تولیدکننده هستند و با وضع قوانین عجیب و قریب و مداخلاتی که در کار تولید انجام می دهند به تولید ضربه می زنند. 

 

پور محمدی آنجا که صحبت از استفاده از ابزارهای نظارتی مجلس می شود، می گوید: متاسفانه برخی از نمایندگان ما وام دار هستند و بعد از یک مدت و یا از همان ابتدا اهل بده بستان با برخی از دولتی ها می شوند و نماینده ای که وام دار شد چگونه می تواند نظارت کند؟ 

 

او همچنین معتقد است که شرکت های چینی قرار بود که ۲۵ سال در ایران کار کنند نفت ببرند و یکسری کارها را در کشور انجام دهند. بر این اساس قرار بود اقداماتی را در کرمان، بندرعباس، سیستان و بلوچستان و خراسان انجام دهند اما شرکت های بزرگ چینی از تحریم می ترسند و حساب می برند. باید تحریم را باور کنیم. 

 

این مدیر ارشد پیشین صدا و سیما در بخش دیگری از گفت وگو وقتی صحبت از تعطیلی برنامه نود در زمان مدیریتش بر شبکه سه می شود می گوید: مدیر یک شبکه نمی تواند یک برنامه پرمخاطب را تعطیل کند و این تصمیم باید در سطح رییس سازمان گرفته شود. بارها هم روسای قبل از آقای علی عسگری هم تصمیم می گرفتند این برنامه تعطیل شود تا رسید به آقای علی عسگری و آقای فروغی. یک یا دو جلسه هم گذاشتیم تا با حضور آقای فروغی و آقای فردوسی پور این موضوعات حل شود، اما حل نشد و بدتر شد. درخواست آقای فروغی این بود که آقای فردوسی پور در چارچوبی که می گوییم باید کار کند.اما باهم کنار نیامدند و برنامه تعطیل شد.