به گزارش اکو ایران ، دسترسی به سایت شهرداری تهران و سامانه «تهران من» که زیر مجموعه این سایت است، امکان‌پذیر نیست.برخی از رسانه‌ها دلیل این اتفاق را «هک» شدن این سایت عنوان کرده‌اند. برخی از منابع خارجی نیز خبر داده اند که بیش از ۵ هزار دوربین نظارتی شهرداری تهران نیز از دسترس خارج شده است.

دوربین های مرکز فن آوری و اطلاعات شهرداری تهران نیز هک شد.همچنین احسان بداغی روزنامه نگار در توییتی نوشته است که «بیش از ۵ هزار دوربین کنترلی مراکز، نهادهای مختلف تهران به همراه بیش از ۱۵۰ سایت و سامانه شهرداری تهران توسط یک گروه هکری از دسترس خارج شده. نکته اینکه گویا دوربین های بهشت زهرا هم هک شده اند و به یاد داشته باشید ۱۴ خرداد مراسم سالگرد آیت الله خمینی در آنجا برگزار می شود.»

56

 روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در اطلاعیه اعلام کرده است که ظهر امروز ۱۲ خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه‌ی اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.  ماهیت اخلالگران و شیوه‌ی فعالیت آن‌ها، پس از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.