به گزارش اکو ایران دو روز پیش خبرهایی مبنی بر دستگیری یکی از مدیران شهری در بخش حقوقی شهرداری تهران به جرم رشوه و پُست‌فروشی توسط دادسرای ناحیه ۳۷ در فضای مجازی منتشر شد  .

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نسبت به جزییات این پرونده اظهار بی اطلاعی کرد اما علیرضا زاکانی شهردار تهران در توضیح درباره بازداشت یکی از مدیران حقوقی شهرداری تهران گفت: این اتفاقی که بیان شد در رسانه ها در حقیقت کار مجموعه داخل شهرداری است  یعنی یک کار صیانتی از داخل خود مجموعه شهرداری صورت گرفت و تا ابعاد آن روشن نشود قابل توضیح بیشتر نیست.

وی ادامه داد: 11 ماه  و ۱۲ روز است که خادمی مردم تهران را انجام می دهیم و در این مدت توانسته ایم ۱۷ هزار و ۷۰۰میلیارد تومان در محاکم  از حقوق  را به نفع شهرداری صیانت کنیم و همچنین بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امکان را پس بگیریم.ما یک اتفاقات بزرگی را رقم می زنیم بنا نداریم سر و صدا کنیم و بگوییم .

شهردار پایتخت افزود: مواجهه با فساد را وظیفه خود می‌دانیم

در گذشته هم این کار را کردم . امروز شیوه مواجه فساد برای خودم این است که بتوانم استیفای حقوق مردم به صورت عملی داشته باشم این شرایطی که درباره یکی از مدیران شهری اتفاق افتاده در مسیر رسیدگی است و در صورت روشن شدن ابعاد آن به مردم اطلاع رسانی می شود. اما ابعادش قابل مقایسه نیست با کارهایی که ما داریم می کنیم .