کارهای زیادی در قطر وجود دارد که تعطیلات شما را هیجان انگیز و سرگرم کننده می کند. مسافران یا در تعطیلات به مقصد می‌رسند یا در راه دیگر مقاصد محبوب هستند، زیرا این کشور تبدیل به یکی از بزرگترین دروازه‌ها برای مسافران خارج از کشور شده است که از سراسر جهان می‌آیند. برای تماشای این دیدنی ها با تور قطر نوروز 1401 همراه ما همراه شوید.

موزه هنرهای اسلامی

خانه یکی از بزرگترین مجموعه‌های هنر اسلامی در جهان، موزه هنرهای اسلامی یا MIA مکانی است که باید در سفرهای خود در قطر کاوش کنید. این موزه دارای مجموعه‌ای است که از 3 قاره مختلف جهان گرفته شده است و متعلق به زمان بین قرن‌های 7 و 19 است.

این توسط شرکت مشهور I.M. Pei طراحی شده است و به خودی خود یک شگفتی ساختاری است. موزه جزیره خودش را اشغال می کند و به نظر می رسد که از زاویه شخص روی آب جریان دارد. بهترین چیز در مورد سازه این است که از سنگ آهک ساخته شده است و انعکاسی را روی آب می اندازد. یک تراس وجود دارد که مسافران می توانند از آنجا منظره زیبایی از کورنیش را ببینند.

در مورد مجموعه آن، آثار اسلامی موجود در این موزه از قدیمی ترین آثار در جهان است. فقط نشان می دهد که این موزه چه نقشی در حفظ پیچیدگی و سنت هنر اسلامی ایفا می کند. پس چرا زمانی که در سفرهای خود در قطر هستید به این مکان سر نزنید و زیبایی آن را کشف نکنید؟

سوق واقف

سوق واقف که بر روی یک سایت تجاری باستانی و یکی از نمادین ترین مکان های دیدنی قطر ساخته شده است، جذابیت های قدیمی قطر را به یاد می آورد و تقریباً مسافران را وادار می کند که به آنجا بیایند و آن را کشف کنند. همانطور که تاریخ نشان می دهد، اینجا یک سایت تجاری بود که در آن حیوانات و سایر تجهیزات برای یک شیوه زندگی عشایری معامله می شد.

با ساختمان‌های سنتی قطری و رستوران‌های اطراف آن که غذاهای اصیل قطری سرو می‌کنند، اینجا مکانی است که باید به گشت و گذار بپردازید. گردشگران گزینه‌های خرید متنوعی نیز دارند. سوق واقف از جواهرات و مصنوعات دستباف گرفته تا لباس و دیگر نمایش های سنتی همه چیز دارد.

در واقع، چیزی که هیجان انگیزتر است این است که رستوران های زیادی وجود دارند که صندلی هایی در فضای باز برای شما فراهم می کنند تا بنشینید و در حالی که به کورنیش خیره شده اید، از غذاها لذت ببرید. پس چرا در سفر به قطر به این سایت نمادین سر نزنید؟

دوحه کورنیش

کورنیش یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن شب‌های خود در دوحه قطر، مکانی عالی برای کسانی است که در تور قطر می‌خواهند منظره شگفت‌انگیز غروب خورشید را در شهر تماشا کنند. پیاده‌روی ۷ کیلومتری که در امتداد خلیج دوحه قرار دارد، هزاران گردشگر را جذب می‌کند که برای گذراندن وقت پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در Corniche می‌آیند.

تماشای غروب خورشید در حالی که یک یا دو لقمه از غذاخوری های اطراف می خورید، تمام چیزی است که از یک سفر خانوادگی می خواهید، درست است؟ خب، کورنیش دوحه این امتیاز را به شما می دهد. چه چیز دیگری؟ اگر می خواهید خط افق شهر را ببینید، این مکانی است که به شما پیشنهاد می کند.

گردشگران می توانند یک قایق تفریحی در Corniche کرایه کنند یا برای توری که آنها را در شب به آب می برد، بپردازند. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. مسافران، در حالی که به خط افق شهر خیره می شوند، می توانند در طول تور از یک وعده غذایی نیز لذت ببرند که توسط سرآشپز On-board پخته شده و توسط گارسون خصوصی شما سرو می شود. بنابراین، چرا خودتان را با یک تجربه لوکس مانند این رفتار نکنید؟

کورنیش

کورنیش

مسجد امام محمد بن عبدالوهاب

اگر در سفر به قطر هستید و موفق به بازدید از هیچ مسجدی نشدید، به من اعتماد کنید که بخش مهمی را از دست داده اید. مسجد امام محمد بن عبدالوهاب که مسجد ملی قطر و یکی از زیباترین سازه‌های این کشور است، ظرفیت 30000 نمازگزار را در نمازخانه سفید خود دارد که به همان اندازه بزرگ است.

این مسجد محل قرارگیری ده ها گنبد، لوستر است و حس قلعه مانندی را به نمازگزاران می بخشد. با این حال، اگر در سفرهای خود به قطر هستید و به بازدید از مسجد فکر می کنید، خوب، بازدید در وسط اوقات نماز مجاز نیست و قبل از بازدید از مسجد، مجوز خاصی لازم است که معمولاً از طریق این مسجد ارائه می شود. آژانس های مسافرتی محلی در منطقه بنابراین، هر کسی که مایل به بازدید از مسجد است، باید از قبل رزرو کند.

مسجد امام محمد بین عبدالوهاب

مسجد امام محمد بن عبدالوهاب

ساحل کاتارا

دوست دارید در حین اقامت در شهر شنا کنید؟ خوب، بازدید از ساحل معروف کاتارا چطور است؟ یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی قطر امروز و به طور گسترده برای ورزش های آبی آن شناخته شده است، این ساحلی است که به فاصله 1.5 کیلومتر در دهکده فرهنگی کاتارا امتداد دارد و نقطه ایده آلی برای شنا در قطر است.

این ساحل دارای یک منطقه بازی برای بچه ها به همراه سازه های بازی بادی است که فقط با خرید یک کارت روزانه با هزینه اسمی می توانید آن را دریافت کنید. قابل توجه است که بازدیدکنندگانی که به اینجا می آیند باید به قوانین ساحل توجه ویژه ای داشته باشند.

در مورد فعالیت‌های موجود، بازدیدکنندگان می‌توانند از ورزش‌های آبی مانند پاراسلینگ و wakeboarding در ساحل لذت ببرند که باعث می‌شود یک گریز عالی در اطراف شهر داشته باشند.

سخن پایانی:

قطر که این روزها به دلیل نزدیکی به جام جهانی بیشتر از هرجایی ورد زبان ها شده بنابراین دولت این کشور بیش از گذشته به اماکن تاریخی و مدرن شهرهای این کشور میرسد و شک نداشته باشید لحظات شیرینی در انتظارتان خواهد بود.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.