در این گذاره ما بهترین تلویزیون های سامسونگ 2021 را به شما معرفی می کنیم برند سامسونگ یکی از برند های بسیار محبوب و پرطرفدار تولید کننده تلویزیون در کره جنوبی است.تلویزیون های سامسونگ از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.سامسونگ هر سال تلویزیون های بسیاری را در مدل و سایز مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند انتخابی را و مناسب داشته باشند.

همانگونه که اشاره کردیم برند سامسونگ در بین کاربران بسیار محبوب است و این محبوبیت به دلیل آن است که سامسونگ تلویزیون های با کیفیت خود را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران خود قرار می دهد.بنابراین  خرید انها حتی برای افراد کم درآمد نیز امکان پذیر است و همین دلیل بر آن است که محبوبیت فراوانی  در بین اقشار مختلف داشته باشد.

سامسونگ دارای چندین مدل تلویزیون است که بالارده های آن در سال 2021 تلویزیون های سامسونگ QLED می باشند که شامل Q80A ، Q70A و Q60A هستند.این سری از تلویزیون های سامسونگ به دلیل داشتن تکنولوژی QLED  تصاویر بسیار خیره کننده ای را ارائه می دهند.در بین این سه مدل ، مدل Q70A محبوبیت بسیاری دارد و از خوش فروش ترین تلویزیون های سری کیولد سامسونگ در سال 2021 است.

تلویزیون Q70A با اینکه از کیفیت بسیار عالی برخوردار است اما قیمت مناسبی دارد و این برای کاربران بسیار لذت بخش است که بتوانند تلویزیونی با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنند.تلویزیون Q70A علاوه بر کیفیت تصویر خیره کننده از قابلیت های بازی عالی نیز برخوردار است و با جدیدترین کنسول های بازی سازگار است و همین  موجب شده برای گیمرها نیز گزینه خوبی باشد.

از لحاظ قابلیت های هوشمند نیز مجهز است  و کاربران می توانند از طریق آن به اسانی به سرگرمی های بسیاری دسترسی داشته باشند.دارای قابلیت اتصال به گوشی هوشمند است و شما می توانید به راحتی محتوای گوشی خود را بر روی تلویزیون قرار دهید.Q70A  از نظر کیفیت صدا نیز می توان گفت که تا حدی خوب است و می تواند جوابگو باشد.

سامسونگ1

تلویزیون سامسونگ Q80A نیز که از Q70A بالاتر است طرفداران خود را دارد اما خب نه به اندازه Q70A.

ساده ترین کیولد نیز تلویزیون سامسونگ  Q60A است که نسبت به دو اولد دیگر قابلیت های کمتری دارد.

تلویزیون های QLED سامسونگ 2021

سامسونگ2

سایر تلویزیون های سامسونگ 2021 تلویزیون های سری AU هستند که در مدل ها و سایز های مختلف موجود هستند.پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ 2021 تلویزیون های سری AU هستند که شامل سه مدل، تلویزیون سامسونگ AU7000 تلویزیون سامسونگ AU8000 و تلویزیون سامسونگ AU9000 می باشند که  خواهان بسیاری دارند.

تلویزیون AU8000  و AU7000 از ارزان قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ هستند و بیشتر افراد قادر به خرید انها هستند.این دو مدل دارای کیفیت تصویر 4K می باشند و توان صوتی 20 وات دارند.مجهز به سیستم عامل تایزن هستند که استفاده از آن بسیار راحت است و از طریق آن می توانید به بسیاری از برنامه ها و فیلم های دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

برای اتصال به گوشی هوشمند نیز مشکلی ندارند و به اسانی می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید.سایر تلویزیون های دیگر سری AU  هر کدام از کیفیت عالی و قابلیت های خوبی برخوردار هستند و انها نیز طرفداران خود را دارند.

تلویزیون سامسونگ AU9000 نیز از پر فروش ترین تلویزیون های سامسونگ 2021 می باشد که البته در رده ارزان ترین ها به حساب نمی آید ، پردازنده این تلویزیون به نسبت AU7000 وAU8000 قوتر است و از این تلویزیون میتوان برای گیم و بازی هم استفاده کرد.

لیستی از تلویزیون های سری AU سامسونگ

سامسونگ4