همه ما دوست داریم که در زندگی خود تجربه سفری مجلل، همراه با اقامت در هتلی لوکس و درجه‌یک را داشته باشیم. خوشبختانه در ایران، تنوع انواع هتل در اکثر شهرهای توریستی زیاد است. یکی از انواع این هتل‌ها، هتل باغ‌های بزرگ و مجلل هستند. 

در بین تمام هتل های تهران شما چنین هتل‌هایی پیدا نمی‌کنید. درعوض در بقیه شهرهای توریست پذیر مثل:

• کیش

• اصفهان

• یزد

• آستارا 

و غیره می‌توانید از تجربه اقامت در چنین مکان‌هایی در کنار جاذبه‌های زیبای آن شهر لذت کافی ببرید.

در این مطلب از سفرانه برای آشنایی بیشتر شما با این هتل‌ها، تعدادی از آنها را به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل باغ مشیرالممالک یزد

اگر قصد سفر به یزد زیبا، بزرگ‌ترین شهر خشتی دنیا را دارید، هیچ نگران محل اقامت خود نباشید. کوچه‌های یزد مملو از هتل و اقامتگاه سنتی است. هتل‌هایی که یکی از دیگری خاص‌تر هستند. برای مثال شما می‌توانید در شهر یزد مهمان اولین هتل-باغ ایران، هتل باغ مشیرالممالک یزد باشید. 

این هتل تمامی امکانات استاندارد یک هتل سنتی در یزد را در حد اعلای آن دارد. همان ابتدا که وارد هتل شوید با راهنمای هتل مواجه خواهید شد و طبق نظرات مسافران سفرانه خوشامدگویی این عزیزان می‌تواند یکی از بهترین خاطرات سفر به یزد را برایتان به ارمغان آرود.

هتل ها

هتل اسپیناس آستارا

شهر زیبای آستارا با داشتن ساحل زیبای گیسوم و انواع جاذبه‌های گردشگری و طبیعتی سرسبز و خوش آب و هوا، یکی از جاهایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اقامت در هتلی مثل هتل اسپیناس آستارا، لذت اقامت در این شهر زیبا را دوچندان می‌کند. 

فضای سبز وسیع، دریاچه اختصاصی با امکان قایق‌سواری، فاصله چند دقیقه‌ای تا دریای خزر و کلیه امکانات کافی برای یک سفر آرامش‌بخش تنها بخشی از ویژگی‌های خاص هتل اسپیناس آستارا است. 

اگر شما مانند خیلی‌ها فکر می‌کنید که فصل سفر به این منطقه فقط بهار است، بهتر است بدانید که دریاچه استیل در فصل زمستان میزبان پرندگان مهاجر بوده و زیباترین تصاویری که از منظره یک هتل در ذهن دارید را مشاهده خواهید کرد. بنابراین شما در فصل زمستان هم می‌توانید از این سفر لذت ببرید. 

هتل فلامینگو کیش

جزیره زیبای کیش، یکی دیگر از شهرهای توریستی ساحلی است که گردشگران زیادی را از سراسر کشور و دیگر کشورها به خود جذب می‌کند. هتل فلامینگو کیش یکی از مجلل‌ترین هتل های کیش است که که با قرارگیری در بلوار دریای کیش دسترسی مهمانان به بسیاری از مراکز تفریحی و پاساژها و مراکز خرید کیش را آسان نموده است. 

اگر در سفر به کیش می‌خواهید در هتلی شیک، راحت و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری کیش و مراکز خرید اقامت داشته باشید، در انتخاب هتل فلامینگو کیش تردید نکنید!

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش به عنوان یک هتل لوکس پنج ستاره یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش است. 

برخورداری از:

• ساحل اختصاصی

• اسکله

• باغ

• فضای سبز بسیار بزرگ و با صفا

 از مشخصه‌های بارز هتل مارینا پارک کیش به شمار می‌آید. با سفر به جزیره شگفت‌ انگیز کیش همراه با اقامت در  هتل لوکس مارینا پارک کیش، تجربه به یادماندنی سفری مجلل و خاطره انگیز در کیش را به دست می‌آورید. 

هتل داریوش کیش

یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های ایران، هتل بزرگ داریوش کیش است. این هتل پنج ستاره به عنوان یک هتل ساحلی لوکس با امکانات و سرویس‌های پرشمار و متنوع از پرطرفدارترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید. از امکانات این هتل زیبا می‌توان به :

• سرویس خواب و مبلمان شیک و راحت

• شبکه های پخش فیلم و ماهواره خبری

• مینی‌بار

• اینترنت بی‌سیم رایگان

کیش

و غیره هستند. اگر به دیدن منظره دریا علاوقه‌مندید، می‌توانید اتاق‌های روبه دریا را انتخاب کنید و اگر به منظره سرسبز باغ علاقه دارید، می‌توانید اتاق‌های روبه باغ را انتخاب کنید. 

اقامت در هتل داریوش کیش فقط اقامت در یک هتل نیست؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از دریافت کلیه امکانات موجود در یکی از مشهورترین و باسابقه‌ترین هتل‌های کیش خواهد بود.

هتل جهانگردی چالوس

یکی دیگر از جاهایی که در بین شهرهای توریتی ایران، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، خطه شمال ایران به‌خصوص چالوس است. همه ما حداقل یک بار به این منطقه سفر کرده‌این و می‌دانیم که چه طبیعت زیبا و دل‌انگیزی دارد. یکی از چیزهایی که لذت بودن در این سفر را دوچندان می‌کند، انتخاب هتلی با امکانات رفاحی بالا است. یکی از این هتل‌ها، مجتمع جهانگردی چالوس است. 

در اقامتگاه جهانگردی چالوس با هزینه‌ای مناسب، بهترین و ایده آل‌ترین موقعیت را نسبت به جاذبه‌های گردشگری خواهید داشت. این اقامتگاه با موقعیت مکانی ایده‌آل به همراه تمامی امکانات تفریحی، رفاهی و پذیرایی یکی از ماندگارترین اقامت‌ها را در ذهنتان ثبت می‌کند.

هتل پارسیان رامسر

معماری زیبای هتل، چشم انداز جنگل و دریا و امکانات مناسب و کامل آن مانند فضاهای ورزشی و استخر، هتل رامسر را همچون نگینی بر انگشتری سبز و آبی در دامنه رشته کوهای البرز و شهرستان رامسر تبدیل کرده است.

چشم انداز زیبا و دل‌انگیز به سمت دریا و یا جنگل سرسبز مهمترین ویژگی هتل پارسیان آزادی رامسر است. این هتل معماری خیلی زیبایی دارید و با اقامت در آن می‌توانید شاهد معماری خاطر انگیز ایران در دهه 30 و 40 شمسی باشید.

هتل پارسیان خزر چالوس

مازندران همیشه سبز با طبیعت خاص خود، جنگل‌های انبوه و سواحل بی‌نظیرش از گذشته‌های دور تا به امروز میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران بوده است. 

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس را به قطع می‌توان یکی از خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های چالوس و حتی ایران دانست. این هتل با موقعیت منحصربه‌فرد مکانی، محیط بسیار لوکس، انواع اتاق‌های شیک و راحت و امکانات و تجهیزات کامل، یک هتل 5 ستاره واقعی است.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان به گفته برخی تاریخ‌شناسان، قدیمی‌ترین هتل ایران یا شاید هم جهان، یادگاری 300 ساله از دوران صفویه است. مهمانسرای شاه عباسی اصفهان به تنهایی می‌تواند یه جاذبه گردشگری در شهر اصفهان باشد؛ اصفهانی که خودش قدم به قدم مانند موزه‌ای است که می‌توانید به رایگان در آن قدم بزنید و آجر به آجرش را لمس کنید. 

اگر در حیاط پر نقش و نگارش قدم بگذارید، نصف جهان بودن اصفهان را با تمام وجود درک خواهید کرد. شور زندگی ایرانی در تمام شمعدانی‌های محوطه و در رنگ چای گوارایش روحتان را تسخیر می‌کند.

هتل پارک حیات مشهد

اگر در سفر به مشهد در پی اقامت در هتلی دور از هیاهو و شلوغی شهر و در طبیعتی آرامش‌بخش و با صفا هستید، هتل پارک حیات مشهد را از دست ندهید. هتل پنج ستاره و لوکس پارک حیات با قرارگیری در یکی از نقاط بسیار خوش آب و هوا و باصفای شهر مشهد، یکی از محبوب‌ترین‌ها و خوشنام‌ترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود.

اگر شهر مشهد و هتل بزرگ پارک حیات را برای مقصد سفر ماه عسل خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید در اتاق عروس هتل پارک حیات اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. همچنین این هتل با برخورداری از اتاق مخصوص معلولین، اقامتی همراه با راحتی و آسایش بیشتر را برای افراد دارای معلولیت فراهم کرده است.

مشهد

ممنون که تا این جای مطالب با سفرانه همراهی کردید. امیدواریم که این مطلب، به شما برای رزرو هتل و انتخاب اقامتگاهی مناسب کمک کرده و مفید بوده باشد. اگر شما هم تا به حال تجربه اقامت در هتلی لوکس و مجلل را داشته‌اید، می‌توانید تجربه خود را با ما در سفرانه به اشتراک بگذارید.