گیفت کارت یکی از خدماتی است که شرکت‌های معتبر زیادی مثل گوگل، ایکس‌باکس، اپل، آمازون و ... برای راحت‌تر کردن فرایند خرید به مشتریان خود ارائه می‌دهند. پلی استیشن نیز به‌عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه بازی‌های ویدیویی از این قافله جا نمانده و با ارائه گیفت کارت مخصوص خودش محبوبیتش را افزایش داده است. اگر می‌خواهید جواب سؤالات بالا را پیدا کنید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

همان‌طور که در مقدمه گفتیم گیفت کارت برای ساده‌تر شدن پروسه خرید به یاری بازیکنان آمده است. با خرید گیفت کارت پلی استیشن شما کدی دریافت می‌کنید که از طریق آن می‌توانید به‌اندازه مبلغی که با آن گیفت کارت خریده‌اید، حساب پلی استیشن خود را شارژ کنید. با شارژ شدن حساب، اعتباری جدید به اکانت شما تزریق شده که می‌توانید از آن برای خدمات مختلفی مثل بازی خریدن، آنلاین بازی‌کردن و دیدن فیلم و سریال اورجینال استفاده کنید. گیفت کارت برای کاربرانی که از داخل ایران قصد خرید بازی موردعلاقه خود را دارند روش بهتری نسبت به شارژ حساب به شکل مستقیم است. چراکه هزینه شارژ حساب از داخل ایران واسطه زیادی می‌طلبد.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان دو راه جلوی شماست. اولین راه خرید گیفت کارت معمولی و دوم خرید گیفت کارت پلاس. گیفت‌کارت‌های پلی استیشن در مبالغ 10 دلاری، 20 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری فروخته می‌شوند. گیفت‌کارت‌های پلاس نیز تقریبا چنین وضعیتی دارند. گیفت‌کارت‌های پلاس در دو پلن 25 دلاری ۳ماهه و 60 دلاری یک‌ساله فروخته می‌شوند که شما با خرید آن از مزایای پلی استیشن پلاس نیز بهره‌مند خواهید شد. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت پلی استیشن پلاس آنلاین بازی‌کردن به همراه دوستان و دیگر کاربران پلی استیشن است که بدون داشتن پلاس امکان‌پذیر نیست.

آیا ایکس‌باکس هم مثل پلی استیشن گیفت کارت دارد؟

ایکس‌باکس

بله. گیفت کارت ایکس‌باکس نیز درست مکانیزمی شبیه به پلی استیشن دارد. البته که امکانات آن از پلی استیشن کمی بیشتر است. گیفت‌کارت‌های ایکس‌باکس بدون تاریخ انقضا هستند شما می‌توانید آن‌ها را به دوستانتان یا هر کس دیگری هدیه دهید. خرید گیفت کارت xbox از طریق فروشگاه یانگ سنتر فراهم است. با داشتن گیفت کارت ایکس‌باکس شما می‌توانید از سرویس ایکس‌باکس گولد (Xbox Live Gold) و ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game pass) نیز استفاده کنید.

چگونه گیفت کارت رایگان به دست بیاوریم؟

روش‌های مختلفی برای به‌دست‌آوردن گیفت کارت رایگان وجود دارد که به علت سختی و طاقت‌فرسا بودن آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم. سایت‌های مختلفی هستند که در ازای دیدن تبلیغات یا انجام نظرسنجی‌های انبوه به شما مبلغ کمی گیفت کارت هدیه می‌دهند. برخی اپلیکیشن‌ها نیز در ازای بازی‌کردن یا نصب برنامه‌های خاصی در گوشی شما گیفت کارت هدیه خواهند داد. شما می‌توانید به شکل هم‌زمان از تمام روش‌ها استفاده کنید تا یک گیفت‌کارت خوب به دست بیاورید. البته که بهتر است با خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان‌قیمت کار خود را راحت کنید و از شر این تبلیغات مزاحم ر‌هایی یابید.

گیفت کارت مجازی و فیزیکی چه تفاوتی با هم دارند؟

در اصل هیچ تفاوتی با هم ندارند. درست مثل بازی دیجیتالی که شما برای بازی‌کردن تنها باید آن را دانلود کنید و فرقی در گیم پلی بازی فیزیکی و دیجیتالی نیست. البته که دیسک بازی برای شما هزینه بیشتری همراه خواهد داشت اما گیفت کارت از این قاعده مستثنی است. ضمن اینکه امکان خرید گیفت کارت فیزیکی از داخل ایران فراهم نبوده و شما مجبور به خرید گیفت کارت مجازی هستید. اما این اطمینان خاطر را ما به شما خواهیم داد که با خرید گیفت کارت مجازی مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

چرا باید از گیفت کارت استفاده کنیم؟

پلی استیشن محصولات زیادی را به شکل فیزیکی و در کنارش محصولاتی را نیز به روش دیجیتالی به فروش می‌رساند. در کنسول‌های نسل قبل ما مجبور بودیم خدمات مختلف مثل بازی‌ها یا فیلم و سریال را به شکل فیزیکی بخریم و از آن استفاده کنیم. اما حالا با ظهور استریم و خرید بازی دیجیتالی تنها با چند کلیک و مراجعه به فروشگاه پلی استیشن شما می‌توانید این محصولات را تهیه و استفاده کنید. برای استفاده از این امکانات ما باید حتما یک کارت بانکی بین‌المللی داشته باشیم. چون چنین کاری از داخل ایران فراهم نیست، خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان باعث خواهد شد ما بتوانیم بازی‌های موردعلاقه خود را به‌راحتی تهیه کنیم.

گیفت کارت پلی استیشن قانونی است؟

به این خدمت کاملا به شکل قانونی به دست شما خواهد رسید. گیفت کارت توسط خود کمپانی پلی استیشن راه‌اندازی شده و فروش آن هم دارای محدودیت خاصی نیست. چراکه فلسفه وجود گیفت کارت یا در ترجمه کارت هدیه این است که شما بتوانید یک مبلغ مشخصی از اعتبار را به کسی هدیه دهید. مسلما برای هدیه هم قوانین سخت و دست‌وپاگیری وجود نخواهد داشت. همچنین که استفاده و خرید این گیفت‌کارت‌ها از داخل ایران دارای منع قانونی نبوده چراکه معمولا در ریجن‌های آمریکایی و ترکیه‌ای به فروش می‌رسند. خرید گیفت کارت پلی استیشن از داخل ایران به‌راحتی چند کلیک است.

گیفت کارت پلی استیشن را از کجا بخریم؟

برای خرید این گیفت‌کارت‌های مجازی نیازی نیست به خود زحمت بدهید و از خانه خارج شوید. فروشگاه‌های مختلفی هستند که این خدمت را ارائه می‌دهند. اما نکته مهم برای خرید از این فروشگاه‌ها بررسی اعتبار آن‌ها و همچنین قیمت نهایی محصولاتشان است. در زمینه فروش گیفت کارت شرکت‌های زیادی با مبالغ مختلفی سعی در فروش این خدمت دارند. درحالی‌که شما می‌توانید خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان‌قیمت را از طریق یانگ سنتر تجربه کنید. یانگ سنتر با سابقه‌ای طولانی در فروش خدمات مربوط به بازی‌های ویدیویی فروشگاهی امن و معتبر برای خرید شماست.

سخن آخر

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان شاید در نگاه اول، یک جمله بی‌معنی و تبلیغاتی باشد اما در واقعیت این‌طور نیست. با خرید گیفت کارت پلی استیشن و ایکس‌باکس از مزایایی مثل بازی آنلاین به همراه رفقا، دیدن فیلم و سریال‌های روز دنیا و خرید بازی مورد علاقه‌تان بهره‌مند شوید. یانگ سنتر با بهترین خدمات در خدمت شماست تا خریدی امن و ارزان را تجربه کنید. به‌غیراز گیفت کارت پلی استیشن و ایکس‌باکس مجموعه یانگ سنتر گیفت‌کارت‌های زیادی از اسپاتیفای، روبلاکس استیم، اپل آیتونز، ریزر گلد، ایکس‌باکس گیم پس و پلی استیشن پلاس به فروش می‌رساند. علاوه بر گیفت کارت شما می‌توانید اکانت‌های مربوط به بازی مورد علاقه‌تان را نیز از یانگ سنتر تهیه کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.