شرکت در دوره‌های گوگل ادز، به شما راه استفاده از خود گوگل برای تبلیغات هدفمند را آموزش خواهد داد. با این حال، تعداد دوره‌هایی که این نوع محتوا را ارائه می‌دهند بسیار زیاد است؛ بنابراین ممکن است از خودتان بپرسید:«بهتر است در کدام دوره تبلیغات گوگل شرکت کنم؟»

ویژگی‌های بهترین دوره تبلیغات گوگل

وقتی پای کسب درآمد و افزایش سود در میان باشد، همه به دنبال بهترین‌ها هستند. این روزها، خیلی‌ها ادعا می‌کنند که می‌توانند کامل‌ترین دوره گوگل ادز را با کمترین هزینه ممکن به شما ارائه دهند؛ در این شرایط، باید سنگ محکی داشته باشید که بتوانید ارزش واقعی این دوره‌ها را به درستی بسنجید.

۱-‌ از خود گوگل کمک بگیرید!

بهترین راه برای انتخاب دوره مناسب تبلیغات گوگل، این است که ببینید خود گوگل کدام دوره‌ها را معتبرتر می‌داند؟ این موضوع از چند راه مشخص می‌شود:

  • رتبه‌ای که دوره در جستجوهای گوگل به دست آورده است.

  • همکاری رسمی آکادمی برگزار کننده با شرکت گوگل

  • نتایج درخشان سایت مرجع دوره در تبلیغات گوگل ادز

در واقع تمام این موارد می‌توانند به شما ثابت کنند که خود برگزارکننده دوره، به گوگل ادز تسلط کامل دارد. آکادمی نوین که سال‌هاست به عنوان همکار رسمی گوگل شناخته می‌شود، تجربه زیادی در زمینه کار با تبلیغات گوگل دارد. کمپین‌های زیادی در گوگل ادز به واسطه نوین اجرا شده‌اند که نتایج موفقی داشته‌اند. به همین دلیل می‌توانید برای یادگیری تبلیغات در گوگل، کاملا به این شرکت اعتماد داشته باشید.

۲- هدف خود را از شرکت در دوره تعیین کنید

ابتدا باید برای خود مشخص کنید که به دنبال چه نوع ارزش‌هایی هستید تا بتوانید همان‌ها را جستجو کنید. هدف از یادگیری تبلیغات گوگل می‌تواند دو چیز باشد:

  • مهارت‌آموزی برای استخدام

    بهتر است بدانید که یادگیری گوگل ادز، می‌تواند جزو اولین قدم‌های شما برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر باشد. با این مهارت می‌توانید مسئولیت اجرای کمیپن‌های تبلیغاتی برای کسب و کارهای اینترنتی مختلف را بر عهده بگیرید. در صورتی که چنین هدفی را دنبال می‌کنید، نیاز به مدرکی دارید که مهارت شما را اثبات کند؛ خصوصا اگر برای نخستین بار قصد فعالیت در این حوزه را دارید. مدرک پایان دوره تبلیغات در گوگل آکادمی نوین، با اعتبار بسیار بالا، می‌تواند در مسیر کاریابی به شما کمک کند.

  • اجرای کمپین برای کسب و کار شخصی

    شرکت‌ها کمپین مرا آن‌گونه که می‌خواهم اجرا نمی‌کنند؛ هزینه برون‌سپاری تبلیغات زیاد است؛ دوست دارم بخشی از فعالیت بازاریابی را خودم انجام دهم و هزاران دلیل دیگر، می‌تواند باعث شود که دلتان بخواهد خودتان گوگل ادز را یاد بگیرید و آن را در کسب و کارتان استفاده کنید.

دلیل شما هر چه که باشد، نیاز دارید در دوره‌ای شرکت کنید که تبلیغات گوگل را از صفر تا صد آموزش دهد. آکادمی نوین، تضمین می‌کند که پس از اتمام ۱۵ ساعت دوره گوگل ادز، بتوانید فروش خود را چندین برابر کنید.

۳- دنبال سرفصل‌های کلیدی باشید

اگر برای نخستین بار است که نام گوگل ادز را می‌شنوید، احتمالا نمی‌دانید که باید چه انتظاری از آن داشته باشید. حتی ممکن است کسی مدت‌ها با این ابزار به صورت غیرتخصصی کار کند و از قابلیت‌های آن بیخبر بماند. یک دوره تبلیغات گوگل کامل و جامع، حتما باید به موارد زیر پرداخته باشید:

  • آشنایی با مفاهیم اولیه

  • روش استفاده از گوگل ادز در ایران

  • آشنایی با انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز

  • نوشتن متن تبلیغاتی برای کمپین‌ها

  • راه اندازی انواع کمپین و برآورد هزینه‌ها

  • شناخت و هدف گیری مخاطبان هدف

  • تحلیل آمار و ارقام به صورت دقیق

در دوره گوگل ادز آکادمی نوین، می‌توانید تمامی این سرفصل‌ها را با جزییات مشاهده کنید. بهتر است بدانید که هر دوره‌ای، نمی‌تواند نحوه استفاده از گوگل ادز در ایران را به شما بیاموزد و این نقطه تمایز دوره نوین با بسیاری از دوره‌های فارسی و غیرفارسی موجود در بازار است.

مزایای شرکت در دوره تبلیغات گوگل

مزایای شرکت در دوره تبلیغات گوگل

وقتی با هدف استخدام به سراغ آموزش حرفه‌ای گوگل ادز بروید، تقریبا می‌دانید که چه می‌خواهید. اما صاحبان کسب و کارهای کوچک و نوپا یا تجارت‌های سنتی، اغلب از مزایای این ابزار جذاب بی‌خبر هستند. اگر شما هم جزو دسته دوم هستید، بهتر است بدانید که با یادگیری این ابزار می‌توانید به رشد سود حاصل از تجارت بسیار کمک کنید. این اتفاق، ناشی از مزایایی است که گوگل ادز در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله:

  • نمایش در نتایج جستجو به مخاطبانی که در همان لحظه نیازمند محصول یا خدمات شما هستند.

  • دسته‌بندی مخاطبان بر اساس ویژگی‌های خاص مانند سن، جنسیت، محل زندگی، دستگاه مورد استفاده، علاقمندی و هدف‌گیری مجدد مخاطبانی که وارد سایت شده‌اند اما خرید نکرده‌اند.

  • امکان تنظیم هزینه تبلیغات به صورت دستی بر اساس میزان بودجه‌ی هر کسب و کار

  • دریافت گزارش‌های دقیق از میزان کلیک روی تبلیغ، هزینه اجرای کمیپن، سود حاصل از آن و جزییات مهم مربوط به تبلیغات

در نهایت بهتر است بدانید که تمام رقبای شما از سرویس گوگل ادز استفاده می‌کنند؛ بنابراین هر ثانیه که درباره شرکت در دوره تبلیغات گوگل نوین تردید کنید، رقبا چندین قدم از شما پیشی می‌گیرند. بنابراین فرصت تخفیف ویژه دوره گوگل ادز نوین را از دست ندهید و هرچه زودتر برای یادگیری اقدام کنید.

دوره گوگل ادز نوین

نتیجه‌گیری

تبلیغات، ابزاری مهم برای افزایش سود حاصل از کسب و کار است. در کنار تمرکز روی رشد محصول یا خدمات، حتما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و محصولتان را به بهترین شکل به آن‌ها معرفی نمایید. در غیر این صورت، روند رشد شما با تبلیغات دهان به دهان و سنتی بسیار کند خواهد بود.

یکی از سرویس‌های کاربردی در این زمینه، گوگل ادز است. شرکت در دوره تبلیغات گوگل آکادمی دیجیتال مارکتینگ سایت نوین، به شما کمک می‌کند که محصول خود را با سرعت بسیار بالا به تعداد زیادی از مخاطبان هدف نمایش دهید و سود حاصل از فروش را به طرز شگفت‌انگیزی بالا ببرید.