هدف شما از شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا خودتان صاحب کسب و کار هستید یا این مهارت را برای استخدام نیاز دارید؟ چقدر می‌توانید برای یادگیری وقت صرف کنید؟ می‌توانید در دوره حضوری شرکت کنید یا دوره‌های مجازی را ترجیح می‌دهید؟ و چندین سوال دیگر که تا به آن‌ها جواب ندهید نمی‌توانید بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا ۵ معیار مهم و کلیدی را در این مسیر باهم بررسی کنیم.

۵ فاکتور مهم برای انتخاب بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

ممکن است هدف شما از شرکت در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ متفاوت باشد؛ اینکه چقدر بتوانید روی یادگیری وقت بگذارید، دیجیتال مارکتینگ را برای چه کاری نیاز داشته باشید، چقدر بتوانید روی یادگیری هزینه کنید و اینکه کسب اطلاعات جدید چه اندازه برایتان مهم باشد همه و همه فاکتورهای موثر روی انتخاب دوره مناسب هستند.

۱-‌ دوره دیجیتال مارکتینگ حضوری بهتر است یا آنلاین؟

اگرچه در دوره‌های حضوری می‌توانید با استاد به راحتی در ارتباط باشید و حضورتان در کلاس، فعال و موثر به نظر می‌رسد، اما این موضوع به معنی این نیست که این حالت برای همه ایده‌آل است. دوره‌های آنلاین برای افرادی که از مراکز شهری بزرگ مانند تهران دور هستند بسیار مناسب‌تر است.

در دوره دیجیتال مارکتینگ نوین، شما می‌توانید به محتوای دوره‌ها به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که محتوای این دوره، برای خریداران به صورت منظم به روز رسانی می‌شود؛ بنابراین با یکبار خرید می‌توانید به صورت مادام‌العمر از اطلاعات جدید استفاده کنید.

انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ مناسب برای افزایش فروش

۲- انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ مناسب برای افزایش فروش

یکی از اهداف مهم برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ، بالا رفتن میزان فروش محصول یا خدمات است. در واقع دوره‌ای را می‌توان خوب و معتبر دانست که بیشترین تاثیر را روی افزایش درآمد شما از کسب و کارتان داشته باشد. چنین دوره‌ای باید دارای سرفصل‌های زیر باشد:

یادگیری این موارد می‌تواند به صورت مستقیم روی افزایش درآمد شما موثر باشد. به همین علت دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی نوین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که به دنبال بالا بردن سود کسب و کار خود هستند، زیرا تمامی روش‌های مستقیم و غیرمستقیم رشد فروش در سرفصل‌های این دوره گنجانده شده است.

۳- بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ برای استخدام

افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند به جای داشتن یک کسب و کار شخصی، به رشد کسب و کارهای دیگر کمک کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، باید بدانید که بار مسئولیتتان سنگین‌تر است و باید دقت بیشتری در انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ به خرج دهید. صاحبان کسب و کارها، به دنبال نیرویی هستند که بتواند بیشترین بازدهی از فروش را برایشان به ارمغان بیاورد.

از سویی اگر نیتتان از شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ این است که در جایی استخدام شوید، باید بدانید که ارائه مدرک پایان دوره اهمیت زیادی برایتان خواهد داشت. مخصوصا اگر بخواهید به عنوان نیروی مبتدی وارد یک شرکت شوید باید دارای مدرک معتبری باشید که مهارت شما را به کارفرما اثبات کند. آکادمی نوین از جمله موسساتی است که پس از پایان دوره دیجیتال مارکتینگ، مدرک رسمی پایان دوره را به شما تقدیم می‌کند تا از آن به عنوان سندی برای اثبات توانمندی‌هایتان استفاده کنید.

۴- چه سطحی از دوره‌ها برای من مناسب است؟

ممکن است بخواهید دیجیتال مارکتینگ را از صفر شروع کنید یا نه! از قبل اطلاعات پراکنده‌ای داشته باشید و حالا بخواهید به صورت منسجم و تخصصی به یادگیری بپردازید. بسیاری از دوره‌های موجود در زمینه بازاریابی دیجیتال، دارای سطح‌بندی هستند اما این سطوح، در دوره‌های مختلف، مهارت یکسانی در اختیارتان قرار نخواهند داد. به عنوان مثال ممکن است سطح مبتدی یک دوره با سطح متوسط دوره‌ای دیگر برابری کند. بهترین کار این است که از همان ابتدا، سراغ دوره‌های صفر تا صد بروید. دوره نوین، با بیش از ۱۵۰ ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ، شما را با صفر تا صد تخصص‌های موردنیاز در این حوزه آشنا خواهد کرد.

۵- پروژه محور بودن دوره دیجیتال مارکتینگ چقدر مهم است؟

اگرچه آموزش تئوری همیشه آسان‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود، اما یادگیری شما را تضمین نمی‌کند. به خاطر داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ یک رشته عملی و مهارت محور است و نمی‌توان با دانسته‌های تئوری در آن موفق شد. به همین دلیل داشتن پروژه پایان دوره، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ خوب است. در دوره‌های آکادمی نوین، آموزش هر سرفصل با پروژه‌های عملی و واقعی همراه است که می‌تواند روی یادگیری شما تاثیرات مثبت زیادی داشته باشد. به همین دلیل می‌توان این دوره را یکی از بهترین‌های این حوزه دانست.

قیمت دوره‌های دیجیتال مارکتینگ

قیمت دوره‌های دیجیتال مارکتینگ

یکی از فاکتورهایی که نمی‌تواند معیار اصلی انتخاب باشد، اما برای اغلب افراد بسیار مهم است، قیمت دوره‌ها است. در قدم اول، بهتر است «ارزش» دوره را با «قیمت» آن مقایسه کنید. برخی دوره‌ها تنها با اضافه کردن سرفصل‌های غیرضروری و پیچیده‌سازی دوره، سعی دارند آن را باارزش جلوه دهند و از این راه، قیمت آن را بالاتر از میزان واقعی تعیین کنند.

همچنین دوره‌های حضوری، اغلب گران‌تر از دوره‌های آنلاین هستند؛ این در حالی است که انعطاف این نوع دوره‌ها بسیار کم است و برای هر کسی مناسب نیستند. اگر قیمت دوره برایتان ملاک مهمی است، می‌توانید پیگیر تخفیف‌های دوره‌‌های معتبر باشید. با این کار می‌توانید ارزش بالا را با قیمت مناسب خریداری کنید و از آموزش‌های مفیدی بهره‌مند شوید. دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی نوین، در حالت واقعی ارزشی برابر ۱۸ میلیون تومان دارد؛ با این حال شما می‌توانید این دوره را در تخفیف ویژه، با قیمت ۴ میلیون تومان خریداری کنید و از تمامی خدمات دوره بهره‌مند شوید.

نتیجه‌گیری

شرکت در دوره‌های آنلاین دیجیتال مارکتینگ، بدون صرف وقت و هزینه زیاد، می‌تواند در زمینه فروش محصول و خدمات به شما کمک کند. دوره مجازی آکادمی نوین در زمینه بازاریابی اینترنتی، با قیمتی مناسب، مهم‌ترین سرفصل‌های این رشته را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهد و با انجام پروژه‌های عملی، یادگیری مهارت‌آموزان خود را تضمین می‌کند.