همین ویژگی سبب شده که نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته بیش از پیش احساس شود. همان طور که می دانید دریافت دستمزد و حقوق کاملا به زمان رفت و آمد پرسنل و کارکنان و زمان حضور مفید آن ها در یک سازمان بستگی دارد. به همین منظور برای کنترل و مدیریت ساعت ورود و خروج پرسنل، استفاده از دستگاهی که بتواند با عملکرد سریع و صحیح این اطلاعات را ذخیره کند؛ اهمیت زیادی دارد.

یکی از بهترین دستگاه های کاربردی در این زمینه، دستگاه حضور و غیاب کارتی است. از این دستگاه به منظور ثبت کردن اطلاعات ورود و خروج کارکنان به صورت دقیق و صحیح ثبت و ذخیره کند. این دستگاه در مقایسه با انواع دستگاه های حضور و غیاب عملکرد بسیار مطلوب، و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. همچنین در مقایسه با دستگاه های دیگر کار کردن با آن بسیار آسان است.

در صورتی که برای بهبود عملکرد سازمان خود و بهبود مدیریت و کنترل ورود و خروج کارکنان خود نیاز به خرید دستگاه و حضور و غیاب دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله به طور کامل به معرفی یکی از بهترین دستگاه ها به نام دستگاه حضور و غیاب کارتی می پردازیم.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارتی شرکت کسرا

یکی از کاربردی ترین انواع دستگاه های حضور و غیاب برای ثبت تردد کارکنان و پرسنل در سازمان های مختلف، دستگاه حضور و غیاب کارتی است. این دستگاه به دلیل عملکرد مناسب و خوب و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ، به سازمان ها و نهادهای کوچک و متوسط که ممکن است بودجه کمی داشته باشند، پیشنهاد می شود. چرا که در این دستگاه بر خلاف سایر دستگاه حضور و غیاب، از تکنولوژی بیومتریک استفاده نشده و به همین دلیل هزینه های تولید تا حد زیادی کاهش یافته است.

عملکرد این دستگاه  کنترل تردد بدین صورت است که کارکنان ابتدا کارت مختص خود را روبروی دستگاه می گیرند تا زمان ورود و خروج آن ها را ثبت کند. این کارت برای هر پرسنل به صورت جداگانه تهیه شده و در اختیار فرد قرار داده می شود. سپس فرد کارت تردد سازمانی خود را روی سنسور دستگاه قرار می گیرد تا زمان ورود و خروج او ثبت شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه این است که در دو مدل تماسی و غیر تماسی وجود دارد که در ادامه به معرفی هر دو مدل می پردازیم:

  1. دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل تماسی: در این مدل، کارت تردد هر پرسنل باید حتما روی سنسور دستگاه حضور غیاب قرار گیرد تا زمان ورود و خروج ثبت شود.

  2. دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل غیر تماسی: برای استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به قرار دادن کارت تردد روی دستگاه اکسس کنترل نیست. استفاده از این نوع دستگاه در دوران شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از افزایش روند انتقال این بیماری مورد استفاده قرار گرفته است.

دستگاه حضور غیاب

معرفی سه مدل از پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب کارتی

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کارت تردد و دستگاه حضور غیاب در سازمان های مختلف افزایش قدرت بهره وری سازمان و از طرفی افزایش و بهبود بهره وری کارکنان است. چرا که کارکنان زمانی که مطلع باشند حقوق و دستمزد و مزایای آن ها صرفا از طریق بررسی عملکرد و زمان حضور آن ها در محل کار مشخص و پرداخت می شود، با انگیزه بیشتری در محل کار حضور پیدا می کنند. شرکت کسرا با تمرکز روی افزایش رضایت مشتریان محترم انواع دستگاه های حضور و غیاب از جمله دستگاه حضور و غیاب کارتی را طراحی و تولید می کند. در ادامه به معرفی سه مدل از محصولات با کیفیت شرکت کسرا می پردازیم.

دستگا­ه حضور و غیاب مکسا  BioFace S790

دستگا­ه حضور و غیاب مکسا  BioFace S790 یکی از بهترین دستگاه های پر فروش در شرکت کسرا است که با نام تجاری  Ubio-X Face نیز در بازار فروش شناخته می شود. این دستگاه با قابلیت ها و قدرتمند خود هم قابلیت تشخیص چهره و هم قابلیت استفاده از کارت تردد را برای کاربران فراهم کرده است. در ساخت این دستگاه از سخت افزارهای قدرتمند استفاده شده که تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و قدرت عملکرد آن داشته است. به همین منظور برای سازمان های بزرگ پیشنهاد می شود.

دستگا­ه حضور و غیاب کارتی مدل S670

یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب کارتی که به دلیل عملکرد دقیق و هوشمند آن کاربرد گسترده ای در سازمان های بزرگ دارد، دستگاه حضور و غیاب مدل S670 است. این دستگاه با نام دیگر دستگاه سوپریما Face Station F2  نیز شناخته می شود. این دستگاه با قدرت ویژه خود  قابلیت شناسایی هویت کاربران از طریق تشخیص حرارت بدن را نیز دارد. بنابراین حتی در صورتی که فرد روی صورت هم ماسک داشته باشد، هویت آن را تشخیص می دهد. علاوه بر این، این دستگاه سرعت، دقت و امنیت زیادی در شناسایی چهره، اثر انگشت و کارت احراز هویت کارمندان و پرسنل دارد.

نرم افزار حضور غیاب کسرا

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارتی AC 2200

از جمله بهترین دستگاه های حضور و غیاب کارتی که با ویژگی های منحصری در شرکت کسرا تولید و ارائه می شود، دستگاه مدل AC 2200 است. این دستگاه با مجهز شدن به یک پردازنده قدرتمند و سنسور اپتیکی دقیق، دارای سرعت شناسایی بسیار بالا معادل یک ثانیه به ازای ۱۵۰۰ اثر انگشت را دارد. همچنین به قابلیت شناسایی کارت بدون تماس نیز مجهز شده است. بنایراین از این دستگاه می توان برای مواردی که امکان ثبت کردن اثر انگشت وجود ندارد، استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه ضد آب، و ضد گرد و غبار بودن است. به همین دلیل قابل استفاده در شرایط مختلف و در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک است.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار حضور غیاب کسرا و همچنین تجهیزات و سخت افزارهای کنترل تردد و حضور غیاب با مراجعه به وب سایت شرکت مهندسی کسرا به آدرس kasraco مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000  داخلی 3 یا 09196769974  تماس حاصل فرمایید.