با توجه به اینکه تجهیزات دیزل ژنراتور وارداتی بوده پس از عوامل مهمی در تعیین قیمت آن موثر خواهد بود. خرید تجهیزات ژنراتور هزینه بالایی داشته و با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت دیزل ژنراتور بپردازیم.

قیمت دیزل ژنراتور چگونه محاسبه می شود؟

عوامل موثر در قیمت دیزل ژنراتور

برند دیزل ژنراتور

یکی از عوامل موثر در قیمت ژنراتور، برند دیزل ژنراتور بوده که اگر از برند معروفی خریداری نمایید، باید هزینه ‌های بیشتری صرف دستگاه نمایید. برندهای معتبر مختلفی از جمله ولوو در بازار وجود دارد که محصولات با کیفیت با توجه به رضایت مشتریان تولید می کنند. برای خرید قطعات دیزل ژنراتور و مشاهده انواع دیزل ژنراتور به سایت ماه نیرو مراجعه نمایید.

توان و ظرفیت دستگاه

موتور ها با ظرفیت های مختلف و توان تولید می شوند. به عنوان مثال می توانیم به ژنراتور های دو سیلندر، ۴ سیلندر، 8 سیلندر و ۱۲ سیلندر اشاره نماییم. ژنراتور های کوچک به عنوان ژنراتور های خانگی یاد می شود که عموما دیزلی نبوده و با سوخت رسانی بنزین یا گاز شهری کار می کند.

قدرت موتور نشان دهنده میزان توان خروجی دستگاه است. هر چقدر موتور بزرگ تری داشته باشید، میزان مصرف سوخت بیشتر و قدرت بیشتری تولید می کند. ژنراتور ها در انواع تک فاز و سه فاز برق تولید می کنند و بیشتر برای فعالیت های صنعتی، کارخانجات، بیمارستان ها و ادارات بزرگ مناسب هستند.

رگولاتور ولتاژ و رادیاتور

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت دیزل ژنراتور، رگولاتور ولتاژ و رادیاتور دستگاه بوده که با توجه به نوع برند و توان دستگاه متفاوت است. رادیاتورها برای خنک سازی دمای داخلی موتور دستگاه مورد استفاده قرار می‌ گیرد که باید سطح آب موتور دائم بررسی شود و در صورت افزایش دمای موتور روش های پیشگیرانه انجام شود. در نتیجه نوع رادیاتور نیز در قیمت و کیفیت ژنراتور برق تاثیرگذار خواهد بود.

اگر قصد خرید ژنراتور برق و نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور را دارید، جهت اطلاع از انواع ژنراتور، تابلو دیزل ژنراتور، قطعات یدکی ژنراتور با کارشناسان فنی سایت ماه نیرو در ارتباط باشید.

ظرفیت باک و میزان مصرف سوخت ژنراتور

ظرفیت باک و میزان مصرف سوخت ژنراتور

در زمان خرید دستگاه ژنراتور باید به ظرفیت باک آن توجه نمایید. با توجه به اینکه دستگاه ساعت ها بدون وقفه فعالیت می کنند، پس وجود باک بزرگ متناسب با قدرت و مصرف سوخت دستگاه اهمیت بالایی دارد. موتور برقی را انتخاب کنید که در زمان کوتاه باک یا مخزن سوخت آن خالی نشود و ساعت ها بتوانید از دستگاه استفاده نمایید.

میزان سوخت دستگاه به بزرگی موتور و سیلندر های ژنراتور برق بستگی دارد اما عوامل دیگر مانند چیدمان خطی، کورس پیستون، قطر پیستون ها، سیستم تزریق سوخت، کیفیت سوخت و سلامت موتور در میزان مصرف سوخت رابطه مستقیم خواهد داشت و جز عوامل مهم در قیمت دیزل ژنراتور محسوب می شود. در صورت سرویس های منظم دوره ای، تعویض روغن و فیلتر های آن می توان تا حد قابل ملاحظه ‌ای مصرف سوخت دستگاه را کاهش داد.

خدمات پس از فروش دستگاه

سعی کنید دستگاه را خریداری نمایید که کارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد. پس در صورتی که دستگاه پشتیبان داشته باشد، می توانید بسیاری از ایرادات و اشکالات را توسط گارانتی سیستم برطرف نمایید. بسیاری از شرکت ها محصولات خود را با گارانتی به مشتریان ارائه می نمایند. جهت مشاهده قیمت انواع ژنراتور برق و جزئیات بیشتر دستگاه ها به سایت ماه نیرو مراجعه نمایید.

مهم ترین بخش های دستگاه

دیزل ژنراتور دو بخش بسیار مهمه داشته که می توانیم به موتور و سیستم سوخت رسانی دستگاه اشاره نماییم. موتور دستگاه به عنوان قلب تپنده آن محسوب می شود. موتور های برق با سوخت بنزین، گازوئیل، گاز طبیعی و هیدروژن فعالیت کرده و انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

سیستم سوخت رسانی نیز اهمیت بالایی دارد و باعث کاهش مصرف و افزایش راندمان کاری دستگاه می شود. ژنراتور را خریداری نمایید که میزان سیستم سوخت رسانی پیشرفته ای داشته داشته باشد. در نظر داشته باشید سیستم احتراق و سوخت رسانی در موتور های گازوئیلی، بنزینی و گاز شهری متفاوت است. بحث امروز ما در مورد قیمت دیزل ژنراتور بود. امیدواریم و مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.