در حالی که سال 2022 یک سال عالی برای بازی بود، سال 2023 به‌نظر می‌رسد حتی بهتر باشد و به‌طورکلی بازی‌های مهیج‌تری روانهٔ بازار گردد، اما کدام یک از بازی‌ها در این چند ماه اول سال 2023 بالاترین میزان امتیاز و تمجید از سوی کاربران را داشته‌اند؟ یا این‌که همچنان اطلاع داشتن از مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی باید برای گیمرها مهم باشد؟

در ادامهٔ مقالهٔ بهترین بازی‌های اکشن موبایل از دید کاربران در سال ۲۰۲۳، قصد داریم شما را با پرطرفدارترین بازی‌ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید...

Rhythm Fighter (ریتم فایتر)

مطمئناً بازی‌های اکشن کلاسیک زیادی برای گوشی‌های موبایل وجود دارند، اما اگر از طرفداران بازی‌های Rhythm هستید، پس Rhythm Fighter نسخهٔ جدیدتری است که باید در گوشی تلفن همراهتان آن را نصب کنید.

این عنوان گیم‌پلی، ریتم را با یک ضرب‌وشتم در کنار هم ترکیب می‌کند و می‌تواند برای شما به‌عنوان یک گیمر، بسیار هیجان‌انگیز باشد. تمام حرکات موردانتظار از یک بازی که شامل نزاع و جدال می‌شود را می‌توانید در این بازی پیدا کنید.

Castlevania: Symphony of the Night

Castlevania: Symphony of the Night یک بازی برای اکشن برای گوشی‌های موبایل است که اصطلاح Metroidvania (مترویدوانیا) در آن زنده شد. این کلمه نوعی بازی را توصیف می‌کند که پلتفرم‌سازی کلاسیک Castlevania را ارائه می‌دهد و سری Metroid به آن معروف است، بنابراین می‌توان آن را یک بازی پلتفرمینگ دوبعدی به‌شمار آورد که در آن، شما راه خود را در سراسر جهان طی می‌کنید و دشمنان را شکست می‌دهید.

در این مسیر، ابزارهای مفیدی را کشف می‌کنید که به شما کمک می‌کنند پیشرفت کنید و در عین حال در هنگام سرنگون کردن باس‌ها نیز در کلاچ باشید. اگر هنوز این بازی هیجان‌انگیز را امتحان نکرده‌اید یا صرفاً به‌دنبال یک بازی لذت‌بخش هستید، مطمئناً می‌توانم تضمین کنم که این مورد یکی از بهترین بازی‌های اکشن روی پلتفرم شما محسوب می‌شود.

Space Marshals (مارشال‌های فضایی)

Space Marshals که ترکیبی زیبا از اکشن و استراتژی تاکتیکی شناخته می‌شود، یک تیرانداز از بالا به پایین است که نقشه را در دستان شما قرار می‌دهد. شما در طول این بازی می‌بایست دشمنان خود را کنار بزنید و آن‌ها را یکی‌یکی با زرادخانهٔ عظیمی از سلاح‌های انفجاری بیرون بیاورید.

استفاده از پوشش برای دور شدن از خط دید دشمن ضروری است. همچنین باید از لباس‌های مبدل و عواملی که موجب حواس‌پرتی می‌شوند استفاده کنید. در محیط‌های دقیق با سرعتی که مناسب می‌دانید راه خود را طی کرده و در حین حرکت، دستاوردها و جوایزی کسب کنید.

Space Marshals در اندروید عالی به‌نظر می‌رسد، به‌علاوه برای تبلت و کنسول NVIDIA Shield بهینه شده‌است، بنابراین از پلتفرم‌های بسیاری می‌توانید برای اجرای این بازی استفاده کنید. این بازی سخت‌تر از آنچه لازم است پیش می‌رود و نتیجهٔ آن قطعا ارزش دیدن دارد.

Apex Legends Mobile (اپکس لجند)

Apex Legends Mobile یک نبرد رویال قهرمانانه و سریعی دارد که می‌توانید در پلتفرم‌های دیگر در Apex Legends پیدا ‌کنید. همچنین می‌توانید این جایگزین رایگان را با دیگر کاربران تلفن همراه با رابطی که مخصوص صفحه‌های لمسی طراحی شده‌است استفاده کنید.

مسابقات رقابتی را انجام دهید یا با دوستان خود تیم شوید تا در رتبه‌های بالاتری قرار بگیرید. فقط به خاطر داشته باشید که این یک نسخه مستقل برای تلفن همراه است، بنابراین بازی متقابل فقط بین Android و iOS کار می‌کند و این نسخه از آن، برای رایانه و امثالهم مناسب نیست.

علاوه‌بر کهنه سربازان سری، قهرمانان انحصاری آن را در دست بگیرید و برای موفقیت بر توانایی‌های آن‌ها مسلط شوید. Apex Mobile یک تجربهٔ شگفت‌انگیز سرگرم‌کننده در سبک نبرد رویال است. درواقع، هر کاری را که Apex Legends روی رایانهٔ شخصی یا کنسول انجام می‌دهد، به دستگاه‌های تلفن همراه می‌آورد.

Five Nights at Freddy's (پنج شب در فردی)

The Five Nights at Freddy's بین بچه‌ها بسیار محبوب است، اما برای هرکسی که به بازی‌های ترسناک و مهیج علاقه‌مند است، یک بازی خوب محسوب می‌شود. این بازی در حال رشد است و با این که این عنوان در سال 2014 در گوشی‌های اندروید، قبلیت نصب داشت، اما مطمئناً همچنان باقی می‌ماند و هنوز هم به‌طور فعال به‌روز می‌شود.

درمورد این بازی، لازم است بگویم که شما می‌بایست امنیت را در یک پیتزا فروشی که حاوی بسیاری از انیماترونیک هاست اجرا کنید. البته این انیماترونیک‌ها به‌دنبال قتل هستند، بنابراین شما باید از سیستم دوربین دفتر خود استفاده کنید تا در جریان ربات‌های قاتل باشید.

Dead Cells (سلول‌های مرده)

در طول سال‌ها، ما شاهد بسیاری از بازی‌های اکشن بوده‌ایم که روی گوشی موبایل نصب شده‌اند، اما یک بازی بالاتر از بقیه است و آن Dead Cells نام دارد. مانند یک Metroidvania بازی می‌کند و در عین حال مکانیک‌های سرکش را نیز ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که شما در طول بازی، ممکن است بارها جان خود را از دست دهید، اما این بخشی از سرگرمی و هیجان بازی است.

کنترل‌ها محکم هستند و حتی اگر طرفدار کنترل‌های لمسی نیستید، پشتیبانی از کنترلر وجود دارد. به‌علاوه، این بازی از فریم‌های بالا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند آن‌ها را با یک دستگاه قوی ثابت نگه دارد.  این یک بازی است که می‌توانید با نرخ فریم‌های فوق‌العاده سریع بازی کنید که مطمئناً با یک کنترلر سیمی برای حداقل تأخیر جفت می‌شود. بهترین نکته از بازی سلول‌های مرده، این است که بازی همچنان شاهد به‌روزرسانی‌هایی با محتوای جدید است.

Call of Duty Mobile (کال‌آف‌دیوتی موبایل)

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین، Call of Duty Mobile است. کال‌آف‌دیوتی را می‌توان محبوب‌ترین تیراندازی در اندروید دانست که هزاران نقشه برای بازیکنان این سری ارائه می‌دهد. این Call of Duty یک بازی در حین حرکت بوده و Activision آن را در بیشتر قسمت‌ها ثابت کرده‌است. این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که حتماً برای بازی چند راند با دوستان به پاس نیاز نداشته باشید. در مقایسه با نسخهٔ دسکتاپ آن، بازی موبایل را در هر زمان و هر مکان آسان‌تر خواهید یافت و برای شما قابل دسترس است.

در این بازی می‌توانید به سایر بازیکنان در سراسر جهان بپیوندید تا ماموریت‌ها را با هم انجام دهید و همچنین ببینید که در یک تیم فشرده، چقدر می‌توانید کارآمد باشید! یکی از نکات مهم در رابطه با بازی کال‌آف‌دیوتی، خرید سی پی است که در ادامهٔ همین مطلب، شما را با مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آشنا خواهیم کرد.

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

در این بخش از مقاله قصد داریم برخی از مهم‌ترین مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را برای شما بیان کنیم که عبارت‌اند از:

  • امکان فعال‌سازی بتل پس؛

  • قابلیت مجهز کردن سلاح‌های قابل استفاده در بازی؛

  • خرید لباس؛

  • امکان آپدیت و به‌روزسانی قسمت‌های مختلف بازی؛

  • قابلیت شخصی‌سازی کردن بخش‌های مختلف برنامه؛

  • امکان استفاده کردن از تمامی آپشن‌های بازی.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و شارژ سریع همینجا کلیک کنید

جمع‌بندی

بهترین بازی‌های اکشن در سال 2023 و مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از مهم‌ترین عناوین ما در این مقاله بودند که تک‌تک به بررسی آن‌ها پرداختیم. امیدواریم از مطالعهٔ این مقاله لذت برده و اطلاعات وسیعی را در رابطه با این بازی‌ها جمع‌آوری کرده باشید.