از مهم‌ترین ابزارهایی که برای این منظور استفاده می‌شود، دوربین مداربسته است. اما با‌توجه به تحریم‌های موجود و تنوع کم دوربین‌های مداربسته‌ی با کیفیت در بازار، یافتن این محصول با قیمت مناسب، کاری دشوار خواهد بود. از طرفی دوربین‌های حرفه‌ای، مانند پاناسونیک یا ویدئو تک، وارداتی و گران‌قیمت هستند.

در نتیجه بهترین راه پیش‌رو، تولید داخلی این محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است. البته در سال‌های اخیر، شرکت‌های ایرانی بسیاری، اقدام به طراحی و ساخت دوربین مداربسته کرده‌اند، که در ادامه این متن به معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه ایرانی با لنز سونی پارس بین و ویژگی‌های آن می‌پردازیم؛ تا انتهای متن همراه ما باشید.

با دوربین مداربسته ایرانی پارس بین آشنا شوید! دوربین پارس بین، یک دوربین مداربسته تحت شبکه با لنز سونی، ساخت شرکت آریا هوشمند سگال است. این محصول با کیفیت بالا و قیمت به صرفه‌ای که دارد، جایگزین مناسبی برای دوربین‌های مداربسته خارجی در بازار است. دوربین مداربسته ایرانی پارس بین، با نگاه به بهترین برند‌های تولید‌کننده دوربین‌های مداربسته در جهان، و رعایت اصول و ساختار شبکه در زمینه‌های تجربه کاربری و سخت‌افزاری، بسیار موفق عمل‌کرده است. البته توجه به این نکته، نیز ضروری است که مهارت فنی و تجربه بالای این شرکت، در کنار استفاده از قطعات مرغوب، باعث‌شده تا یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته ایرانی، در بازار بسیار پرطرفدار شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دوربین مداربسته پارس بین چیست؟

دوربین مداربسته ایرانی پارس بین با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های مدرن و بر اساس استاندارد‌های روز دنیا، تولید‌شده است. این موضوع باعث‌شده تا از نظر کیفیت با برند‌های معروف خارجی، قابل رقابت شود و بهترین قیمت را به بازار عرضه کند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی‌ها و انواع دوربین مداربسته تحت شبکه ایرانی با لنز سونی، آشنا شوید.

قیمت مقرون‌به‌صرفه دوربین مداربسته ایرانی

دوربین‌های مداربسته خارجی، با‌توجه به وارداتی‌بودن و نوسانات نرخ ارز، قیمت بسیار بالایی دارند. از طرفی می‌توان گفت تنها دلیل انتخاب این محصولات گران‌قیمت، کیفیت بالا و عملکرد آن‌هاست. در حال‌حاضر دوربین‌های پارس بین، علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب، قیمت مناسبی نیز، نسبت به دوربین‌های خارجی دارند.در‌واقع، این محصولات، همان امکانات و عملکرد نمونه‌های خارجی را بدون هیچ‌گونه کاستی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. دلیل قیمت مناسب این دوربین‌ها نیز، مونتاژ آن در داخل کشور بوده و کیفیت بالای آن، نشان از استفاده از قطعات مرغوب وارداتی و تکنولوژی مدرن ساخت دوربین‌های مداربسته پارس بین است.

کیفیت بالای دوربین مداربسته پارس بین

همان‌طور که گفته شد، دوربین مداربسته تحت شبکه ایرانی با لنز سونی، از تکنولوژی و فناوری برتر شرکت سونی در کنار استاندارد‌های روز دنیا، در مراحل مونتاژ و تولید بهره می‌برد. به همین دلیل، خدمات و امکانات دوربین‌های گران‌قیمت خارجی را، در اختیار هم‌وطنان قرار می‌دهد.

بهترین متریال ساخت دوربین مداربسته

پس از بررسی‌های بسیار و پژوهش‌های کارشناسان و مهندسان این شرکت، بهترین متریال روز دنیا برای ساخت دوربین مداربسته پارس بین، انتخاب‌شده است. به‌عنوان‌مثال، برد اصلی این محصولات از بهترین برند موجود در جهان و ساخت شرکت سونی ژاپن است. همچنین بدنه آن، از جنس فلز مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و گرما ساخته‌شده است.

امکانات بالا به همراه قیمت به‌صرفه

امکانات و ویژگی‌های حرفه‌ای POE به‌صورت پیش‌فرض در تمامی انواع دوربین‌های مداربسته تحت شبکه ایرانی با لنز سونی پارس بین، قرار‌گرفته است.

کیفیت بالای تصویر

این دوربین‌های مداربسته، کیفیت بسیار بالایی را برای ضبط تصاویر و ویدئو‌ها در انواع محیط‌های پویا دارند. همچنین حداکثر فشرده‌سازی داده‌های ویدئویی را با حفظ کیفیت آن‌ها در هنگام ذخیره‌سازی اطلاعات، انجام می‌دهند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول ایرانی با کیفیت را می‌توان گارانتی و پشتیبانی حرفه‌ای آن دانست. دوربین‌های مداربسته پارس بین، گارنتی ۲۴ماهه دارند و به مدت 7 سال نیز خدمات پس از فروش عالی برای آن‌ها ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید برای دریافت آموزش نحوه کار با این دوربین مداربسته، از مشاوره کارشناسان شرکت بهره‌مند شوید.

انواع دوربین مداربسته پارس بین کدام است؟

انواع دوربین مداربسته تحت شبکه ایرانی با لنز سونی این شرکت، بولت و دام است. در‌حال‌حاضر، در مکان‌های مختلف نیز از این دو نوع دوربین استفاده می‌کنند.

دوربین مداربسته دام پارس بین

دوربین‌های دام (Dome) یا سقفی این شرکت با لنز‌های متفاوت و در اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند. رزولوشن‌های هرکدام از این محصولات نیز متغیر است، که با‌توجه به مساحت مکان موردنظر و ارتفاع سقف، می‌توانید مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته بولت پارس بین

دوربین‌های بولت (‌bullet) به‌صورت استوانه‌ای و طولی تولید می‌شوند. همچنین یک نقاب در بالای این دوربین‌ها، تعبیه می‌شود تا از نفوذ آب و گردوغبار به داخل آن جلوگیری شود. در ساخت دوربین‌های بولت پارس بین، محفظه فلزی به کار می‌رود؛ به همین دلیل می‌توان از آن در فضا‌های باز استفاده کرد.

سخن آخر

همان‌طور که در متن به آن اشاره کردیم، در جامعه امروزی از اولویت‌های اول هر فرد تأمین امنیت برای محل زندگی و محل کار است. از طرفی استفاده از سیستم‌های امنیتی مانند دوربین‌های مداربسته، که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار باشند، هزینه‌های بالایی را به‌همراه دارد. خوشبختانه می‌توان گفت که این مشکل توسط شرکت آریا هوشمند، با تولید و عرضه دوربین مداربسته با قیمت مناسب، حل‌شده است.

دوربین مداربسته تحت شبکه ایرانی با لنز سونی تولید این شرکت، با ویژگی و مشخصات بی‌نظیر و حرفه‌ای خود، رقیب اصلی نمونه‌های مشابه خارجی در بازار بوده و از این طریق شرایط را برای بهره‌مندی افراد از این محصولات آسان کرده است.

شرکت آریا هوشمند با پشتوانه سال‌ها تجربه، بهره‌مندی از توان فنی بالا، به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا و همکاری با مهندسان ایرانی، توانسته یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته مطابق با استاندارد‌های جهانی را تولید کرده و روانه بازار کند. این شرکت همچنین با‌توجه به انجام پروژه‌های بسیار موفق، در ارائه دوربین مداربسته، با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.