خانم محبوبه وحیدان پور، کارآفرین موفق استان اصفهان، در سال 1368 در شاهین شهر از استان اصفهان متولد شد. خانم محبوبه وحیدان پور، مدیرعامل شرکت دریابازار و نیز مؤسس استارتاپ فیش دلیوری می‌باشد. وی بر این باور است که زنان بهترین کارآفرینان دنیا هستند و باید بر این باور باشند که کار و ایده آن ها خاص ترین است و فقط کافیست از صبر و تلاش دست برندارند تا بتوانند بر مشکلات فائق آمده و موفق شوند.

در ادامه با ایشان، شرکت دریابازار و استارتاپ فیش دلیوری بیشتر آشنا خواهیم شد.

خانم محبوبه وحیدان پور و شروع به کار

شروع فعالیت های ایشان به زمان دانش آموزی و کمک به کسب و کار خانوادگی ایشان و بازار ماهی پدری ایشان بر می گردد. ایشان پس از دوره دانشگاهی و پس از چندین سال تلاش مچموعه دریابازار را شکل داده اند.

خدمات شرکت دریابازار

دریابازار به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین خرده فروش و عمده فروشان ماهی و فرآورده های دریایی در سطح استان اصفهان و ایران فعالیت دارد. از مشتریان خرد با امکان خرید انواع ماهی، خرید میگو و انواع فرآورده های دریایی در یک هایپر فیزیکی ماهی که در شهر برخوار اصفهان واقع شده، تا مشتریان سازمانی و رستوران های سراسر کشور و همچنین حوزه صادرات و تاجران همگی در دریابازار پوشش داده شده اند.

خدمات استارتاپ فیش دلیوری

تیم مدیریتی دریابازار با سال ها فعالیت های داخلی و خارجی و با توجه به نیاز مشتریان به این نتیجه رسیدند که با تلفیق فضای سنتی و فناوری روز و با توجه به سال ها تجارب تیم دریابازار در این حوزه، محصول استارتاپی فیش دلیوری را ارائه کند. هدف از راه اندازی فیش دلیوری علاوه بر رویکرد فرهنگ سازی و ارتقای سلامت افراد و سبک تغذیه سالم داشتیم، آسان سازی دسترسی علاقمندان ماهی و فراورده های دریایی در هر جای ایران به نیازهای خود بود و تبدیل شدن به بهترین سایت خرید ماهی در ایران و منطقه. همان طور که از نام فیش دلیوری پیداست، رسالت آن رساندن ماهی و محصولات دریایی با کیفیت بالا، طعم عالی و نهایت تازگی به دست مشتریان و درب منازل آن ها در زمانی کوتاه است.

جایگاه بانوان در حوزه شیلات

از دیدگاه ایشان همواره بانوان در حوزه شیلات نقش پر رنگی داشته و پایاپای مردان نقش آفرینی کرده اند از بانوهای صیاد تا بانوهای فعال در بازارهای ماهی فروشان در سراسر کشور و... اما این پتانسیل بین بانوان پارسی وجود دارد تا با روش ها و ایده های نوآورانه نقش پر رنگ تر و حضوری فعال تری در این حوزه ثروت آفرین و سلامت محور داشته باشند.

ایشان معتقدند که زنان همیشه باید خودباوری داشته باشند، همیشه اعتقاد داشته باشند کارشان خاص و منحصربفرد است و می توانند اولین و بهترین باشند. به کاری که علاقه و عشق دارند بپردازند چون قطعا می توانند در آن کار موفق شوند. از طرفی صبر صبر صبر و تلاش تلاش تلاش تا به هدف های خود برسند!

تلاش برای ایجاد اشتغال

همواره کارآفرینی و ایجاد اشتغال از دغدغه های مدیران مجموعه بوده است و یکی از اهداف شکل گیری فیش دلیوری نیز همین بوده است. با توجه به برنامه های پیش روی این استارتاپ و گسترش آن برنامه های جالبی را برای توسعه منابع انسانی خود داریم و همچنین در کنار فیش دلیوری محصولات دیگری در حال توسعه می باشد که به ایجاد اشتغال برای عموم کمک های فراوانی خواهد کرد که البته نیاز به حمایت های فراوانی جهت اجرایی شدن آن ها داریم.

دور نگاه استارتاپ فیش دلیوری

مدیریت فیش دلیوری به دنبال آن است که بزودی با توسعه فاز دیگری از فیش دلیوری بتوانند مارکت پلیس جامعی را ارائه کنند که بزودی فیش دلیوری به اولین و بزرگترین مرجع خدمات و محصولات دریایی ایران و منطقه تبدیل شود. پلتفرمی که علاوه بر امکان خرید آنلاین ماهی و میگوی تازه و مطمئن از نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی هر شخص، تمام نیازهای مرتبط با دریا و فرآورده های دریایی کاربران از سفارش غذاهای دریایی از نزدیک ترین رستوران ها گرفته تا دوره های آموزشی آشپزی و حتی رزرو اقامتگاه های ساحلی!