در جریان این رویداد نیکران موتور محصولات خود را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داد تا بتوانند پیش از خرید موتور از آن استفاده کنند. این محصولات از سری MBP گروه کی وی میباشد. این گروه، مالک برندهای بنللی و کی‌وی بوده که محصولات آن، قبلا از طریق شرکت نیکران موتور، به بازار عرضه گردیده است.  

این سه محصول در اختیار شرکت‌کنندگان این رویداد قرار داده شد تا بتوانند بر اساس علایق و نیازمندی‌های خود، موتورسیکلت‌ها را تست کرده، نظرات خود را اعلام و در نهایت برای خرید محصول مورد نظر، تصمیم‌گیری کنند.

برندهای بنللی و کی‌وی

محصولات جدید نیکران موتور، شامل سه موتورسیکلت با حجم 249سی‌سی و از کلاس‎های نکد، ریس و اسکرمبلر بوده که فروش آنها از تاریخ 22 اردیبهشت سال جاری از طریق وب‌سایت جدید نیکران موتور به آدرس (nikrun.com) آغاز شده است. MBP K249R، MBP K249N و MBP K249NR سه محصول جدیدی بودند که نیکران موتور آنها را به بازار عرضه کرده است:

MBP K249R

MBP K۲۴۹R

این محصول از کلاس ریس است و انجین آن، 249 سی سی، 4 زمانه، تک سیلندر، چهار سوپاپ و EFI است که حداکثر قدرت5/21 کیلووات در 9750 دو در دقیقه و حداکثر گشتاور 22.5 نیوتن متر در 7250 دور بر دقیقه را ارائه می‌دهد. سیستم خنک‌کننده K249R  ، از نوع آب خنک و روغن کاری آن از نوع پاشش پرفشار روغن است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های K249R، تک محور بودن دو شاخ عقب آن است.

MBP K249N

MBP K۲۴۹N

K۲۴۹N یک موتور نکد است.  K۲۴۹N یک انجین ۲۴۹ سی‌سی دارد که حداکثر قدرتی معادل ۵/۲۰ کیلووات در ۹۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری معادل ۲۲ نیوتن متر در ۷۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. این انجین، از نوع تک سیلندر، چهار زمانه و ۴ سوپاپ است. گیربکس این موتور نیز، ۶ سرعته و کلاچ آن از نوع چندصفحه‌ای مرطوب و لغزنده است.

MBP K۲۴۹NR

این موتورسیکلت از کلاس اسکرمبلر است. انجین آن، 249 سی سی، تک سیلندر، چهارزمانه و چهار سوپاپ است. حداکثر قدرت آن،5/20 کیلووات در 9750 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن 22 نیوتن متر در 7500 دور بر دقیقه است. سیستم سوخت آن از نوع انژکتور برقی(EFI) بوده و به وسیله رایانه مرکزی (ECU) کنترل می‌شود.

نیکران نماینده رسمی MBP در ایران

گفتنی است MBP در سال 2022 توسط برند کی‌وی تاسیس شد و نیکران موتور، به عنوان نماینده رسمی برند کی وی در ایران فعالیت می‌کند. MBP، مخفف کلماتی است که سیاست و خط مشی، کی وی را نشان می‌دهند. MOTO در زبان ایتالیایی به معنای موتورسیکلت است و M از حرف اول آن الهام گرفته شده چرا که تمام پروژه‌‌های گروه کی‌وی، حول محور MOTO و نوآوری در حوزه موتورسیکلت‌ها است. نیکران موتور، به عنوان نماینده رسمی برند کی وی در ایران، همواره در تلاش بوده است تا بهترین محصولات این برند را به کشور وارد کرده و تا کنون توانسته طرفداران و هواداران خاص خود را پیدا کند.