ابراهیم بازیان ضمن تاکید بر بازدیدهای حضوری از شرکت‌های زیرمجموعه گفت: در این بازدید پرثمر، عزم و جزم همکاران ابوریحان درجهت پیشبرد اهداف مجموعه قابل تراز است که باعث خرسندی است. وی بااعلام اینکه جریان سرمایه‌گذاری اولویت شستاست، تاکید کرد: سند راهبردی شرکت‌ها باهدف هدایت در مسیر راهبردها و جهت‌گیری استراتژیک باید به‌روز رسانی و پایش شود تا درنهایت به توسعه بیانجامد.

_MG_1026 (1)

ابراهیم بازیان همچنین از دو خط نازال اسپری و ویال تزریقی، که به همت نیروهای متخصص فنی-مهندسی و کیفی ابوریحان آماده بهره برداری شده اند، و نیز واحد شیاف‌سازی و تاسیسات ابوریحان بازدید نمود. ذرونمایی از داروهای دانش‌بنیان شرکت داروسازی ابوریحان یکی دیگر از برنامه‌های این بازدید بود. بازیان در مراسم رونمایی از این داروها از تلاش‌های این شرکت در راستای دانش‌بنیان شدن، تقدیر به‌عمل آورد.

_MG_0964

دکتر زهرا قلن‌بر مدیرعامل داروسازی ابوریحان نیز در این جلسه، سه طرح توسعه و نوسازی شرکت را مطرح و گزارشات پیش‌امکان‌سنجی آنها را ارائه نمود. وی ضمن تشکر از نگاه ویژه‌ی شستا به حوزه‌ی دارو، ابراز امیدواری کرد حضور مغتنم مدیرعامل شستا و معاونین وی، باعث برکت و رویدادهای خوب برای ابوریحان و صنعت دارو شود.