برای شناخت بهتر این گروه صنعتی ابتدا باید گفت که ایده تأسیس این مجموعه در سال ۹۸ مطرح شد و اکنون سه کارخانه تولید ورق های اکسید منیزیم (گروه صنعتی فیبو)، کارخانه ماشین سازی تولید برق تجدیدپذیر از زباله و کارخانه ماشین سازی تولید آب شیرین کن را در کشورهای عمان و امارات متحده عربی در اختیار دارد.

مدیران گروه صنعتی فیبو در گام نخست با تأسیس دفتر فیبو ایران، کوشش می کنند یکی از مدرنترین، با کیفیت ترین، سبزترین و البته امن ترین محصولات خود یعنی ورق های اکسید منیزیم یا Mgo Board را به جامعه ایرانی معرفی و عرضه کنند زیرا دیری نخواهد پایید که این ورق ها به شکلی گسترده و فراگیر در صنعت ساختمان کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

فیبو(گروه صنعتی فیبو) در گام نخست فعالیت در ایران با تعصبی که نسبت به ارزآوری، اشتغالزایی و بالاتر از این اهداف، تامین ایمنی ایرانیان در خانه های مطمئن از نظر ایمنی دارد، اقدام به واگذاری نمایندگی های خود کرده است.

IMG_20230831_083046_591

آشنایی با ورق های اکسید منیزیم و خواص آن

برای اینکه بدانید ورق های اکسید منیزیم و شرایط اخذ نمایندگی های حقیقتا سودده آن چیست، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 گروه صنعتی فیبو با هدف واگذاری نمایندگی به کارگاههای تولیدی جهت پرینت ورقهای Mgo  در راستای تکمیل زنجیره تولید خود، صادرات به کشورهای عراق، امارات متحده عربی و روسیه آغاز یه کار نموده است و در نظر دارد تا در آینده نزدیک تولیدات خود را در کشور ایران هم به فروش برساند.

 ورق اکسید منیزیم نوعی مصالح ساختمانی است که در ساخت و ساز، طراحی داخلی مثل پنل های دیواری، سقف، کف، نمای ساختمان و موارد بیشمار دیگری استفاده می شود.  به کارگیری این ورق ها به ویژه در ۷ سال گذشته رشد سریعی داشته و آن را به جایگزین مناسبی برای بسیار از مصالح ساختمانی رایج در دنیا تبدیل کرده است. 

گروه صنعتی فیبو با تولید ورق های Mgo در ایران کمک بسیاری به توسعه کشور و همگام شدن با کشورهای توسعه یافته می کند. این ورق ها علاوه بر صنعت ساختمان در تولید اثاثیه منزل مثل کمد، قفسه و کابینت قابلیت استفاده دارد و جایگزین مناسبی برای  MDFو HDF است. 

درمورد ویژگی های کلیدی ورق های اکسید منیزیم می توان به مقاومت در برابر آتش و نسوز بودن آنها، ضد رطوبت و عایق صوت، دوام و استحکام بالا، سازگاری با محیط زیست، نصب آسان و وزن کم این ورق ها اشاره کرد.

فرصتی بی نظیر برای کسب درآمد دلاری در ایران

IMG_20230831_083046_315

اما آنچه فیبو (گروه صنعتی فیبو) در این مقطع زمانی بعنوان هدیه ای ارزشمند برای اشتغالزایی در درون کشور عرضه می کند، واگذاری نمایندگی پرینترهای خود است.

تبدیل ورق های MgO به ورقهای قابل استفاده در صنایع موردنظر به سادگی توسط پرنیترهای ویژه این محصول انجام می شود. به کمک این پرینترها می توان، طرح و رنگ های مختلف را روی این ورق ها اجرا کرد. این پرینترها مصرف برق پایینی (تک فاز) دارند و همین موضوع تبدیل این محصول را به ورق هایی با رنگ ها و طرح های متنوع و دلخواه، را آسان کرده است. کار با این پرینترها آسان است و به سرعت می توان وررق های MgO ساده را به  ورق هایی با طرح های متنوع تبدیل کرد. گروه صنعتی فیبو تنها شرکتی در ایران است که این پرینترها را در اختیار نمایندگان خود

قرار می دهد و با حمایت کامل، آنها را تا آخرین گام همراهی می کند و ورق های پرینت و طرح دار را از نماینده خریداری کرده و بدین ترتیب کسانی‌که نمایندگی دارند، هرگز دغدغه فروش و بازاریابی ندارند زیرا هم اکنون فیبو قراردادهای زیادی با کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و اقلیم کردستان دارد که باید محصول نهایی و پرینت شده را به مشتریان تحویل دهد.

نمایندگان فیبو در صورت راه اندازی کارگاه خود و تهیه پرینترهای مخصوص از گروه صنعتی فیبو، با فعالیت یک شیفت در شبانه روز امکان ایجاد درآمد ماهانه تا سقف ۷ هزار دلار را دارند و در صورت فعالیت دو شیفت، بطور طبیعی این رقم دوبرابر خواهد بود.

با احتساب اشتغال کارگران آموزش دیده در هر کارگاه و همچنین فعالان حوزه حمل و نقل این صنعت، می توان گفت در مرحله نخست قریب به ۱۰۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم صاحب شغل و درآمد خواهند شد.

با توجه به درخواست های پرشمار برای دریافت نمایندگی پرینترهای Mgo Board ، مدیریت گروه صنعتی فیبو ناگزیر است براساس استانداردهای خود نسبت به گزینش نمایندگی های واجد شرایط اقدام کند در عین حال از اینکه بتواند فرصتی برای کارآفرینی و اشتغال جوانان میهن آماده کند، استقبال خواهد کرد.