دانلود قسمت ۱۸ قهوه ترک، دانلود قسمت 18 سریال قهوه ترک، دانلود قسمت هجدهم سریال قهوه ترک، دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۱۸ هجدهم، سریال ایرانی قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول کشور ایران میباشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. و از جمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده اشاره کرد.

************************

برای دانلود قسمت هجدهم سریال قهوه ترک به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال قهوه ترک قسمت 18

************************

بایگران سریال قهوه ترک

بایگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده از بازیگران اصلی «قهوه ترک» هستند.

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

داستان سریال قهوه ترک

داستان سریال قهوه ترک داستان شکل متفاوتی دارد. در ابتدا شاهد دیدن دو خواهر دوقلو به نام‌های ترانه و طنین هستیم که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه هم هستند اما روحیات آنها زمین تا آسمان تفاوت دارد. طنین دختری آرام و منطقی است و در برابر او ترانه بی‌پروا و سرکش به نظر می‌رسد. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که ترانه از طریق فضای مجازی با پسری به نام پرهام آشنا می‌شود. او که پرستار است، کارش را از دست می‌دهد و با یک گروه موسیقی خیابانی همکاری می‌کند. پرهام جوانه رویایی را در دل ترانه می‌کارد که برای رسیدن به آن هر خطری می‌کند. ترانه برای رسیدن به پرهام ابتدا به ترکیه می‌رود و قصد دارد بعد از آن به آلمان سفر کند اما ورق برمی‌گردد و شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود. این خلاصه سریال قهوه ترک است که عنوان کردیم.

فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.

سریال شب های مافیا

سریال شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد. در این سریال امیرحسین هاشمی، کوروش تهامی، مینا وحید، هلیا امامی، شیدا خلیق، دیبا زاهدی، سام درخشانی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، شهرام قائدی، علی لهراسبی و حسین پورکریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال شب های مافیا زودیاک قسمت 8 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 8 شب های مافیا زودیاک

************************

بازیگران رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک

امیرحسین هاشمی، کوروش تهامی، مینا وحید، هلیا امامی، شیدا خلیق، دیبا زاهدی، سام درخشانی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، شهرام قائدی، علی لهراسبی و حسین پورکریمی.

داستان رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک

«شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

کارگردان: محمدرضا رضائیان

تهیه‌کننده: محمدرضا رضائیان

گرداننده: محمد بحرانی

دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال زخم کاری بازگشت (دانلود قسمت اول فصل دوم زخم کاری بازگشت) با حجم رایگان

سریال زخم کاری 2 بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

************************

برای دانلود سریال زخم کاری فصل 2 قسمت 3 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 3 فصل 2 زخم کاری بازگشت

************************

بازیگران فصل 2 زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

داستان فصل 2 زخم کاری

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری شد. در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.