رپرتاژ آگهی: عرضه بیش از اندازه پول یکی از علت‌های اصلی ایجاد تورم است. چنین اتفاقی باعث افزایش سطح قیمت‌ها و بازگشتن ارزش واقعی پول به سطح قبلی می‌شود. حال آنکه با خرید اقساطی می‌توانید ارزش امروز پولتان را حفظ کنید و آن را با پول کم‌ارزش فردا بازپرداخت کنید.

قدرت خرید مصرف‌کننده در خرید اقساطی بیشتر است؛ ضمن اینکه کسب‌وکارها، فروشنده‌ها و مهم‌تر از همه، بخش تولید نیز سود خواهند برد. زمانی که مردم خرید نمی‌کنند، بازار راکد است و کار تولیدکننده‌ها و فروشگاه‌ها رونق ندارد. اما با خرید اقساطی، اقتصاد دوباره به حرکت می‌افتد.

همه این‌ها تأثیر مستقیمی بر وضعیت اشتغال دارد. در نبود یک اقتصاد سالم و شکوفا، نرخ بیکاری زیاد می‌شود. پول باید در جامعه و اقتصاد به جریان افتد تا کارخانه‌ها، بنگاه‌های اقتصادی جدید و فرصت‌های شغلی نو ساخته شود. خرید اقساطی کالا از جمله لوازم‌خانگی این روند را تسریع می‌کند.

در شرایط اقتصادی امروز ایران بهتر است نام‌های بزرگی را که عصای دست اقتصاد شده‌اند، بشناسیم و حمایتشان کنیم. یکی از بهترین‌ نمونه‌ها در بخش لوازم‌خانگی، «شهر لوازم‌خانگی» و «شهر فرش» است. این دو فروشگاه بزرگ از آغاز تأسیس تا امروز تلاش کرده‌اند بهترین شرایط اقساطی فروش کالا را داشته باشند.

از جمله ویژگی‌های متمایزکننده این دو فروشگاه عبارت‌ است از:

  • تضمین کف قیمت

  • شفافیت در پیش‌پرداخت

  • شفافیت در اقساط

  • شفافیت در قیمت‌گذاری

 برای خرید از این دو فروشگاه می‌توانید به شعب آنها واقع در شهرهای تهران، اصفهان و ساری مراجعه کنید. شعبه مرکزی این فروشگاه در تهران بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر واقع است.