رپرتاژ آگهی: عوامل مختلفی در محبوبیت این شهر نقش دارند که از مهم‌ترین عوامل می‌توان به مواردی مانند برخورداری از جاهای دیدنی منحصربه‌فرد و جذاب، نزدیکی به جزیره ساموس یونان، داشتن مراکز خرید متعدد، رستوران‌ های شیک و مدرن با غذاهای باکیفیت و ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی در هتل های کوش آداسی اشاره کرد. برای آشنایی با بهترین مراکز خرید این شهر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی کدام‌اند؟‌

کوش آداسی در بین گردشگران بیشتر به‌عنوان یک شهر تفریحی شناخته می‌شود و هدف از سفر به این شهر بازدید از جاهای دیدنی مانند ساحل بانوان،‌ جزیره کبوتر،‌ پارک آبی آدالند،‌ شبه جزیره دلیک، اِفِسوس، شهر تاریخی پرینه، مسجد عیسی بیگ،‌ روستای کیرازلی و غیره است؛ اما مردم ایران به خرید سوغاتی در زمان سفر علاقه خاصی دارند و به هر جایی که بروند، برای خودشان نیز یادگاری می‌خرند؛ بنابراین آشنایی با مراکز خرید کوش آداسی به کسانی که قصد سفر به این شهر را دارند، کمک می‌کنند که خیلی راحت به مراکز خرید مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و خریدهای خود را انجام دهند. در ادامه این بخش بهترین مراکز خرید شهر کوش آداسی را معرفی خواهیم کرد:

مرکز خرید ای‌وی‌ام (AVM)

یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی که محبوبیت بسیار بالایی در بین گردشگران دارد، مرکز خرید AVM است. ساخت این مرکز خرید از سال 2012 در زمینی به مساحت 24700 متر و در خیابان یاوان سو یولی شروع شد و در سال 2014 به مرحله بهره‌برداری رسید. گردشگران با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانند از امکاناتی مانند سینما، سالن اسپا، سالن تئاتر، رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود، زمین بازی کودکان، آرایشگاه، پارکینگ و سرویس بهداشتی نیز استفاده کنند‌. در این مرکز محصولات متنوعی مانند انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، اسباب‌بازی، لوازم ارایشی بهداشتی، زیورآلات از برندهای مطرحی مانند مانگو، آدیداس، نایک و غیره به فروش می‌رسد.

مرکز خرید اسکالا نوا (Scala Nuova)

مرکز خرید اسکالا نوا یکی از مراکز خرید تازه تاسیس کوش آداسی است که در زمینی به مساحت 9000 مترمربع احداث شده است. نزدیک بودن به بندر و اسکله قایق‌ها، وجود کافه‌های زیبا در فضای باز اطراف آن و نزدیکی به هتل های کوش آداسی و فاصله پنج‌ دقیقه‌ای با مرکز شهر از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید به شمار می‌رود. گردشگران با مراجعه به مرکز خرید اسکالا نوا می‌توانند انواع مختلف اجناس و محصولات چرمی مانند کیف و کفش را خریداری کنند. خانواده‌ها با قرار دادن فرزند یا فرزندان خود در بخش نگهداری از کودکان و زمین بازی این مرکز خرید، خریدهای خود را با آرامش بیشتری انجام می‌دهند.

مرکز خرید آکدوگان (Akdogan)

اگر به خرید پوشاک علاقه دارید، مراجعه به مرکز خرید آکدوگان واقع در محله جامی لیبیر، خیابان کهلم انلار کوش آداشی مناسب‌ترین گزینه است. محصولات ارائه‌شده در این مرکز خرید با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند‌. یک مجسمه خاص و زیبا نیز در محوطه این مکان قرار گرفته است‌. از ویژگی‌های دیگر مرکز خرید آکدوگان می‌توان به وجود امکانات رفاهی مانند تعداد زیادی کافه و رستوران اشاره کرد. مشتریان بعد از خرید می‌توانند با نوشیدن یک استکان چای ترکی و یک باقلوای خوشمزه خستگی را از تن خود بیرون کنند.

مرکز خرید کیپا (Kipa)

مرکز خرید کیپا (Kipa)

از دیگر مراکز خرید شهر کوش آداسی، می‌توان مرکز خرید کیپا واقع در منطقه Değirmendere را معرفی کرد. کیپا یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف در ترکیه است که بهترین شعبه آن در کوش آداسی افتتاح شده است. این برند در تمام شهرهای توریستی معروف ترکیه شعبه دارد و بهترین محصولات لوکس را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. مشتریانی که به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند، علاوه بر خرید محصولات مورد نظر می‌توانند از خدمات و امکانات رفاهی مانند زمین بازی کودکان، رستوران، کافه، کافی شاپ، هایپر مارکت، سالن زیبایی پارکینگ و سینما نیز استفاده کنند.

مرکز خرید سوکه (Söke)

در مسیر بین شهرهای کوش آداسی و بدروم ترکیه، مرکز خریدی به نام سوکه احداث شده است. اگر با وسایل حمل‌نقل عمومی از سمت کوش آداسی به سمت این مرکز خرید حرکت کنید، بعد از 40 دقیقه به مقصد می‌رسید. محصولاتی که در مرکز خرید سوکه عرضه می‌شوند از برندهای مطرحی مانند نایک، آدیداس، بنتون و غیره هستند، قیمت مناسبی دارند و نسبت به سایر مراکز خرید ارزان‌تر هستند.

فروشنده‌ها با ارائه تخفیف‌های ویژه فصلی مشتریان را برای خرید وسوسه می‌کنند. تعدادی از فروشگاه‌ها نیز محصولات را بدون واسطه از تولید به مصرف و به‌صورت مستقیم به فروش می‌رسانند. با وجود شعبه‌های استارباکس و مک دونالد در اطراف این مکان گردشگران می‌توانند بعد از اتمام خریدهای خود با خوردن عصرانه، نوشیدنی و غذا به استراحت بپردازند.

بازار بزرگ

بازار بزرگ (Grand Bazar)

بازار بزرگ کوش آداسی واقع در منطقه Dağ, Şöförler دارای بیش از 5 هزار فروشگاه است و به‌عنوان یکی از بزرگترین بازارهای کشور ترکیه نیز شناخته می‌شود. گردشگران هر محصولی را بخواهند در این بازار با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت پیدا می‌کنند. فروشندگان خوش‌برخورد و مسلط به چند زبان، محصولات ارزان و فعالیت فروشگاه‌ها از ساعت 9.5 صبح تا 11 شب از ویژگی‌های مهم بازار بزرگ کوش آداسی محسوب می‌شود.

درصورت سفر به کوش آداشی علاوه‌بر این مراکز خریدی که معرفی کردیم، می‌توانید از بازار حجیوات یا بازار حقیقت، مرکز چرم یا لیدر، فروشگاه‌ حجیوات(Hacivat) و مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه نیز بازدید داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی در سایت فلای تودی

در این مطلب تعدادی از بهترین مراکز خرید شهر کوش آداسی شامل مرکز خرید ای‌وی‌ام، مرکز خرید اسکالا نوا، مرکز خرید آرکدوگان، مرکز خرید کیپا، مرکز خرید سوکه، بازار بزرگ و غیره را معرفی کردیم. اگر قصد سفر به شهر بندری کوش آداسی ترکیه را دارید، برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های این شهر به سایت فلای تودی مراجعه کنید. برای رزرو هتل های کوش آداسی ابتدا باید وارد صفحه هتل های خارجی سایت شوید. پس از جستجوی هتل‌ ها و انتخاب هتل مورد نظر باید اطلاعات مسافران را وارد کرده و بعد از پرداخت آنلاین هزینه، رزرو هتل را به ثبت برسانید.