رپرتاژ آگهی: گیم شو نوعی برنامه تلویزیونی است که شرکت‌کنندگان آن در بازی‌ها یا چالش‌ها شرکت کرده و مسابقه می‌دهند. این برنامه‌ها اغلب شامل قسمت‌های مختلفی است که برای سرگرم کردن و جلب توجه بینندگان طراحی شده‌اند. در ایران پلتفرم‌های متفاوتی به تهیه و ارائه این برنامه‌ها می‌پردازند. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف فیلیمو، نماوا و یا فیلم‌ نت لذت تماشای این گیم شوها را دو چندان کنید. در این مقاله اطالاعات کاملی را در این مورد ارائه می‌دهیم.

پرطرفدارترین و جدیدترین گیم شوهای ایرانی

در ایران گیم شوهای متفاوتی در پلتفرم‌های نمایش خانگی مانند فیلیمو، نماوا و یا فیلم‌ نت پخش می‌شوند که در ادامه به بررسی پرمخاطب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

زودیاک

یک گیم شوی جذاب که سناریوی مافیا در آن حاکم است با این تفاوت که نقش مستقلی به نام زودیاک در این بازی حضور دارد. زودیاک یک قاتل سریالی است که شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می‌دهد. در این بازی بهتر است در ابتدا شهروندان و مافیا دست به دست هم داده و زودیاک را از بازی حذف کنند و سپس به ادامه بازی بپردازند. این گیم شو با حضور هنرمندان مطرح کشور یکی از جذاب‎ترین برنامه‌های شبکه نمایش خانگی است که در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

پدرخوانده

یکی دیگر از محبوب‌ترین گیم شوهای ایرانی پدرخوانده است. این بازی برپایه مافیاست با این تفاوت که نیازمند استدلال و استنتاج محکم‌تری است. در این بازی هم مانند زودیاک یک نقش مستقل در کنار شهروندان و مافیا وجود دارد. در فصل اول این برنامه نقش مستقل می‌توانست انتخاب کند که در کدام ساید بازی کند. اما در فصل دو در یک ساید مستقل بازی می‌کند. حضور هنرمندان در این گیم‌ شو جذابیتش را برای مخاطب چند برابر کرده ‌است.

شب‌های مافیا

اولین گیم شوی ایرانی با سناریوی مافیا برنامه شب‌های مافیا بود. در هر قسمت این برنامه 12 نفر از بازیگران ایرانی حضور دارند و در پایان هر قسمت مشخص می‌شود که مافیا برنده بازی است یا شهروندان. این گیم شو در 4 فصل در پلتفرم فیلیمو آماده و پخش شده‌ است و فصل آخر آن فینال بازی به‌شمار می‌رود.

ناتو

یکی دیگر از برنامه‌های محبوبی که در پلتفرم فیلم‌ نت تهیه و پخش شده برنامه ناتو است. در هر قسمت این گیم شو 5 یا 6 بازیکن حضور دارند. یک نفر نقش ناتو را دارد که همه حقایق را می‌داند و باید باقی بازیکنان او را شناسایی کنند. در طی بازی و در مراحل مختلف حقایقی در مورد نقش ناتو بیان می‌شود و در ادامه سوالاتی سخت و بعضا خنده‌دار از بازیکنان پرسیده می‌شود که برای بینندگان سرگرم‌کننده خواهد بود.

اسکار

در این برنامه پرمخاطب در هر فصل 4 شرکت‌کننده حضور دارند که معمولا از هنرمندان و سلبریتی‌ها هستند. در هر قسمت سوالات و چالش‌هایی برای هر شرکت‌کننده مطرح می‌شود و در نهایت مجری برنامه (مهران مدیری) به همراه دستیار خود (نیما شعبان نژاد) به هر یک از شرکت‌کنندگان امتیاز می‌دهند. در پایان هر قسمت بازیکنی که کمترین امتیاز را داشته باشد موظف به انجام یک مسئولیت اجتماعی خواهد بود.

پلتفرم‌های ایرانی برای تماشای گیم شوهای جدید

پلتفرم‌های ایرانی برای تماشای گیم شوهای جدید

با وجود طرفداران زیاد فیم و سریال و برنامه‌هایی مانند گیم‌شو، پلتفرم‌های متعددی طراحی شدند که در آن‌ها می‌توان به دنیایی از فیلم، سریال و شو دسترسی داشت. در ادامه محبوب‌ترین پلتفرم‌های داخلی جهت تماشای انواع گیم شو را بررسی خواهیم کرد:

فیلیمو

این پلتفرم در بهمن 1393 شروع به فعالیت کرد. فیلیمو گیم شوهای جذابی مانند شب‌های مافیا، زودیاک و اسکار را تهیه و پخش می‌کند. ارائه تخفیف یکی از روش‌های مهم در جذب مخاطب است. همان‎طور که اسنپ، با ارائه کد تخفیف اسنپ فود 70 هزار تومانی بسیاری از کاربران را به خرید از خود ترغیب می‌کند، فیلیمو نیز با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه برای خرید اشتراک کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

نماوا

یکی دیگر از شبکه‌های پخش خانگی نماوا است که از سال 1392 توسط شرکت اینترنتی شاتل راه‌اندازی شد. این پلتفرم هم مانند فیلیمو پخش سریال‌های پرطرفداری مانند خاتون، اکازیون، جنگل آسفالت و گیم شوهای جذابی مانند دست به مهره را در کارنامه خود دارد.

فیلم‌ نت

این پلتفرم هم همزمان با دیگر پلتفرم‌های شبکه خانگی در سال 1393 پا به عرصه رقابت گذاشته ‌است. سریال‌های جذاب و پرمخاطبی مانند پوست شیر، افعی تهران و سیاه‌ چاله و گیم شوهای جذاب و دیدنی مانند ناتو و پدرخوانده در این پلتفرم به‌طور اختصاصی پخش می‌شوند.

موپُن، تجربه‌ای همراه با تخفیف

موپُن، تجربه‌ای همراه با تخفیف

موپُن، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین پلتفرم ارائه‌دهنده کدهای تخفیفی فروشگاه‌های اینترنتی مانند اسنپ، دیجی کالا، اکالا و پلتفرم‌های نمایش خانگی کشور از جمله فیلیمو، نماوا، فیلم ‌نت و بسیاری دیگر از فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های آنلاین ایرانی است. با مراجعه به موپُن می‌توانید از جدیدترین تخفیف‌های موجود در حوزه‌های مختلف با خبر شوید.

مسابقات بزرگ در گردونه

در پلتفرم گردونه قرعه‌کشی‌ها و مسابقات برندها و شرکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی معرفی و به‌‌اشتراک گذاشته می‌شود. این وارد شامل مسابقات اینستاگرامی، قرعه‌کشی‌های برنامه‌های تلوزیونی، قرعه کشی و جشنواره‌های‌ فروشگاه‌های اینترنتی، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، طرح‌ها و مسابقات اپراتورهای تلفن همراه و... می‌شود.

در وبسایت و یا اپلیکیشن گردونه قرعه‌کشی‌ها و مسابقات به‌صورت اختصاصی معرفی می‌شوند تا هم شرکت‌ها به‌آسانی طرح‌های خود را ارائه دهند و هم کاربران به این طرح‌ها دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید با مراجعه به این پلتفرم با مقایسه مسابقات و قرعه‌کشی‌ها شانس خود را امتحان کنید و از جوایز و هدایای رایگان لذت ببرید. گردونه سرویس جدیدی در پلتفرم موپُن است. همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید در موپُن انواع کد تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی را دریافت کنید و در گردونه از جوایز قرعه‌کشی‌ها و مسابقات استفاده کنید.

گردونه

جمع‌بندی

تماشای گیم شوهای جذاب و هیجان‌انگیز در پایان یک روز پرمشغله می‌تواند ضمن این که انرژی از دست رفته را به شما باز می‌گرداند، خنده را مهمان لبان شما کند. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف‌های ارائه شده در موپُن برای پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی با هزینه کمتر اشتراک بخرید و لذت تماشای این برنامه‌ها را چندین برابر کنید. همچنین با مراجعه به وب‌سایت گردونه و شرکت در قرعه‌کشی‌ها و مسابقات متنوع این پلتفرم‌ها شانش خود را امتحان کنید.