رپرتاژ آگهی: در تمامی فصول سال، می‌توان مناطق گوناگونی را برای گشت‌وگذار در این منطقه پیدا کرد. یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای بوم گردی در شمال ایران، اقامت در اقامتگاه بومگردی واقع در دل طبیعت بکر است. این اقامتگاه‌ها تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش به همراه فرصت آشنایی با فرهنگ محلی و طبیعت زیبای شمال ایران را برای شما فراهم می‌کنند.

معرفی جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شمال ایران

هرساله در ایام تعطیل، منطقه شمال کشور با جذب بیشترین تعداد مسافران، به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تبدیل می‌شود. یکی از دغدغه‌های همیشگی گردشگران، بازدید از بهترین مناطق و رزرو اقامتگاهی مانند ویلا است.

به‌دلیل این‌که شمال ایران پر از مناطق زیبا و منحصربه‌فرد است، انتخاب بهترین مقصد می‌تواند کاری چالش‌برانگیز باشد؛ بااین‌حال، مناطق زیادی وجود دارند که در هر فصلی می‌توان به آنجا سفر کرد. رزرو اقامتگاه بومگردی، انتخابی ایده‌آل برای تجربه‌ای متفاوت از طبیعت شمال است. آشنایی با مناطق بکر این سرزمین کمک می‌کند که برنامه‌ریزی بهتری برای سفرتان داشته باشید.

به‌عنوان‌مثال، اجاره ویلا در رامسر گزینه مناسبی برای اقامت در این منطقه خواهد بود. با رزرو ویلا رامسر می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی متنوعی دسترسی داشته باشید. با اجاره ویلا یا انتخاب یک محل اقامت بوم گردی مناسب می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی شمال ایران بهره‌مند شوید.

بوستان جنگلی صفارود

جنگل صفارود در رامسر، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مناطق گردشگری استان مازندران است. این جنگل زیبا در مسیر رامسر به جواهرده قرار دارد. پس از طی مسیری 9کیلومتری در جاده مارپیچ جواهرده، کم‌کم سبزی این جنگل جذاب که از جاذبه‌های اصلی رامسر به شمار می‌رود، نمایان خواهد شد.

آب‌وهوای این جنگل معتدل و خنک است و به‌دلیل پوشش گیاهی غنی و چشم‌اندازهای بکر، هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. امکانات رفاهی متنوعی در این منطقه وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به ویلا، سوئیت، کلبه روستایی و ... اشاره کرد. با اجاره ویلا در این منطقه، می‌توانید علاوه‌بر این جنگل رویایی، از جاذبه‌های گردشگری متعدد رامسر نیز دیدن کنید.

علاوه‌براین، امکان بوم‌گردی در این محل خوش‌آب‌وهوا با اجاره ویلا در رامسر برای مسافران فراهم خواهد شد. اقامت در ویلا رامسر برای آن دسته از گردشگرانی که به‌دنبال تجربه اقامت در طبیعت هستند، دل‌نشین و خاطره‌انگیز خواهد بود. بهترین زمان بازدید از جنگل صفارود در فصل‌های بهار و تابستان است؛ زمانی‌که طبیعت این منطقه به اوج زیبایی و سرسبزی خود می‌رسد. در این جنگل، می‌توان به فعالیت‌هایی همچون پیاده‌روی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و تماشای پرندگان مشغول شد.

جنگل نور شمال

جنگل نور شمال یکی دیگر از جواهرات طبیعی استان مازندران است که در نزدیکی رامسر قرار دارد. این جنگل بکر و سرسبز با چشم‌اندازهای زیبا و آرامش‌بخش، محلی ایده‌آل برای بوم‌گردی و تفریح در دل طبیعت است. با عبور از جاده‌ای مارپیچ و پرپیچ‌وخم، امکان دسترسی به جنگل نور فراهم می‌شود. گذشتن از این مسیر زیبا، به‌تنهایی می‌تواند تجربه هیجان‌انگیز و منحصربه‌فردی را برای گردشگران رقم بزند.

در نزدیکی جنگل نور، امکانات اقامتی متعددی همچون ویلا برای مسافران تدارک دیده شده‌است که هر یک از آن‌ها امکانات و تجهیزات خاصی دارند. با اجاره ویلا و اقامت در نزدیکی جنگل نور، می‌توانید از آرامش و زیبایی این مکان لذت ببرید و روزهایی به‌یادماندنی را در دل این طبیعت سرسبز سپری کنید. به‌علاوه، گردشگران می‌توانند با اجاره ویلا در رامسر به فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، کوهنوردی و تماشای پرندگان بپردازند.

روستای جواهرده

روستای جواهرده واقع در شهرستان رامسر، به داشتن طبیعت بکر و چشم‌اندازهای بی‌نظیر معروف است. این روستا در 27کیلومتری رامسر قرار دارد و ارتفاع تقریبی آن از سطح دریا 2000 متر است. جواهرده به‌حق سزاوار عنوان بهشت ییلاقات ایران است. طبیعت منحصربه‌فرد، آب‌وهوای مطبوع، مناظر چشم‌نواز و آرامش‌بخش این روستا، بازدید از آن را برای هر گردشگری به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.

امکان رزرو ویلا یا هر نوع اقامتگاهی در رامسر برای اقامت در این منطقه ییلاقی فراهم است تا بازدیدکنندگان بتوانند از زیبایی‌های جواهرده لذت بیشتری ببرند. با بررسی گزینه‌های مختلف و در نظر گرفتن بودجه و نیازهای خود، می‌توانید یکی از اقامتگاه‌های بوم گردی منطقه را انتخاب و رزرو کنید.

تله‌کابین رامسر

تله‌کابین رامسر با طول دو کیلومتر، یکی از زیباترین مسیرهای تله‌کابین در ایران به‌شمار می‌رود که طی‌کردن آن حدود ۱۲ دقیقه زمان می‌برد. در این مسیر، مشاهده مناظر بی‌نظیری از رامسر، دریای خزر، طبیعت خیره‌کننده و چشم‌اندازهای اطراف، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

مجموعه تله‌کابین رامسر یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر است که می‌توانید در آنجا هم‌زمان از تفریحات کوهستانی و دریایی لذت ببرید. در این مجموعه، علاوه‌بر تله‌کابین، امکانات تفریحی متعددی مانند کارتینگ، شهربازی، کلوپ تفریحات دریایی، زیپ‌لاین، پل معلق و پینت‌بال، وجود دارد؛ علاوه‌براین، در این محل امکاناتی همچون مراکز خرید، رستوران، کافی‌شاپ و فست‌فود، پارکینگ، پل عابر معلق، سرویس بهداشتی، پلاژ ساحلی و ...، برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته شده‌اند.

با «شب» تجربه سفری خاطره‌انگیز به شمال ایران را در ذهن خود ماندگار کنید

شمال ایران و به‌خصوص شهر زیبای رامسر، پر از جاذبه‌های طبیعی است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. علاوه‌بر موارد فوق، مناطق توریستی زیبای زیادی همچون جنگل دالخانی، چشمه‌های آب‌گرم رامسر، پل معلق و آبشارهای رامسر، در این منطقه قرار دارند که فرصت بی‌نظیری را برای تماشای شکوه طبیعت در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

برای برنامه‌ریزی و اقامت در این منطقه زیبا، می‌توانید به سایت «شب» مراجعه کرده و ویلا یا اقامتگاه بومگردی مدنظرتان را پیدا کنید. با استفاده از این سایت، گزینه‌های متعددی برای اجاره ویلا در رامسر در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از سفر خود به شمال ایران نهایت لذت را ببرید.