شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در روز گذشته رشد بیش از ۲۴ هزار واحدی را به خود دیداهالی بازار سرمایه تصور می کنند این رشد ناشی از پایان تنش در منطقه است. با این حال سهامداران هنوز اعتقاد دارند چالش هایی  متعددی پیش روی بازار سرمایه وجود دارد؛ مواردی همچون سیاست بانک مرکزی در قبال نرخ بهره ، انتخابات آمریکا ، بودجه ۱۴۰۴ و ناترازی انرژی. اطلاعیه های بازار سهام هم نشان می دهد: اولین قربانی ناترازی انرژی در فصل سرد سال مشخص شد.

نمادهای فغدیر و شپدیس به ترتیب در اطلاعیه های جداگانه ای در سامانه کدال اعلام کرده‌اند که بخش هایی از فعالیت خود را به دلیل محدودیت مصرف گاز و سرمای هوای متوقف کرده‌اند . هر دو شرکت زمان پایان این توقف را اعلام نکرده و ظاهرا این موضوع تا اطلاع ثانویه ادامه خواهد داشت.

اهالی بازار سرمایه انتظار دارند حمایت صورت گرفته در بازار که از روز گذشته شکل گرفته همچنان ادامه دار باشد هر چند که روز گذشته جلسه‌ای در سازمان بورس برگزار شد و نتیجه آن تکرار مکررات بود و مواردی گفته که پیش‌تر نیز در مورد آن صحبت و اقداماتی صورت گرفته است.

اهالی بازار سرمایه همانطور که حمایت خوب روز گذشته در بازار را دیدند این انتظار برایشان ایجاد شده است که این حمایت همچنان ادامه دار باشد.