کیوسک امروز را با مهم‌ترین ترند خبری این روزها یعنی جنگ میان فلسطین و اسراییل شروع کردیم. آخرین آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ کودک و ۵۰ زن براثر حملات اسرائیل کشته شدند. روزنامه عبری زبان «یدیعوت» هم پیش بینی کرده که تعداد کشته‌های اسرائیل افزایش پیدا می‌کند. 

روزنامه «دنیای اقتصاد» در گزارشی با تیتر «۴۸ ساعت مقاومت تهاجمی» نوشته که مبارزان فلسطینی هنوز در جنوب اسرائیل حضور دارند. در بخشی از این گزارش به نقل از «جاد ملکی»، مدیر موسسه تحقیقات و آموزش رسانه در دانشگاه آمریکایی در لبنان آمده است:«یک جنگ اطلاعاتی با انتشار مداوم ویدئوهایی از سوی حماس در حال وقوع است. رزمندگان حماس دوربین‌ها و ابزارهایی دارند که به اندازه تسلیحاتشان مهم است.» 

در ادامه برنامه امروز کیوسک، روزنامه «جمهوری اسلامی» را مرور کردیم.

این روزنامه در سرمقاله خود با تیتر «مجلس و پاداش‌های فوق نجومی» نوشته است: اینکه چرا نمایندگان مجلس تمایلی به محدود کردن پاداش‌ها ندارند و از تعیین تکلیف پاداش هیات مدیره‌های شرکت‌های دولتی طفره می‌روند، سوالی است که جواب روشنی دارد. تعدادی از خود نمایندگان مجلس از اعضاء هیات مدیره‌های همین شرکت‌ها هستند و محدود ساختن پاداش هیات مدیره‌ها به معنای محدود کردن درآمدهای خودشان است.