«اکو ایران» نوشته است، شرکت برج میلاد تهران در انتهای سال ۱۴۰۱ زیان انباشته ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به بار آورده است. این رسانه در گزارشی با تیتر: «دستاورد مدیران انقلابی در برج میلاد، زیان انباشته نزدیک به شش برابر سرمایه شرکت شد» تاکید کرده است: «در حالی که سرمایه این شرکت در ترازنامه تنها ۶ میلیارد تومان است. زیان انباشته ابتدای دوره سال گذشته برج میلاد تهران تا ۶۰ میلیارد تومان رسیده بود.» 

سردبیر روزنامه دنیای اقتصاد در یادداشتی به تفاوت قیمت‌گذاری دستوری در دولت سیزدهم و دولت‌های قبلی پرداخته است: «درباره دولت سیزدهم، قصه متفاوت است. به نظر می‌رسد که هم در مقام نظر، مجریان اعتقادی به رهیافت سیگنال قیمتی بازار برای تعادل بخشی به اقتصاد ندارند و هم در مقام اجرا به شکل فزاینده‌ای بر آن هستند که با قوه قاهره کل سیستم تولید، مصرف و توزیع را زیر سیطره دولت و به شکل اداری به پیش برانند.» 

تیتر تکرارشونده دیگر در روزنامه‌ها، موضوع بازنشستگی است. به نظر می‌رسد که اغلب روزنامه‌ها از افزایش سن بازنشستگی استقبال کردند.

روزنامه «اعتماد» در گفت‌وگو با فرشید یزدانی، کارشناس تامین اجتماعی نوشته است: «برنامه‌ریزی صندوق‌های بازنشستگی در گذشته بر اساس ۳۵ سال سابقه کار بود اما در دهه ۶۰ با یک نگاه پوپولیستی میزان سابقه کار را کم کردند و اگر امروز این مصوبه برای افزایش سن بازنشستگی ارایه شده گامی است در جهت اصلاح سن بازنشستگی که در گذشته هم همین ۳۵ سال بوده است.»