کیوسک امروز را با صحبت‌های عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در یک برنامه تلویزیونی آغاز کردیم. ضرغامی در این برنامه تاکید کرده است: «خواندن زن بر مبنای فتوای رهبری، تنها شرطش [عدم] اضلال عن سبیل الله است؛ اگر آن مصادیق در آن نباشد، مشکل شرعی ندارد.»

روزنامه «همشهری» گزارشی میدانی از گروه‌های مردمی داشته است که به گفته این روزنامه در «غیاب و غفلت نهادهای مسئول» در میدان حضور دارند. در گزارش «عزیزم شالت...» به نقل از یکی زنان تذکردهنده حجاب در ایستگاه نوشته شده است: «ما با تعریف یک کار تشکیلاتی کاملا مردمی و هماهنگی با فراجا و دادستانی دست به‌کار شده‌ایم. کار به این شکل است که برای جلوگیری از ضربه جدی به کیان خانواده‌ها موضوع امر به معروف را در قالب این طرح احیا کرده‌ایم. افراد داوطلبی که آموزش می‌بینند و در عملیات میدان حضور دارند تنها برای تذکر به بی‌حجابی و بدحجابی اقدام می‌کنند؛ فقط تذکر لسانی.»

در ادامه برنامه، گزارش روزنامه «دنیای اقتصاد» را هم مرور کردیم. در بخشی از این گزارش با تیتر: «دلارزدایی با قرائت یورویی بودجه» آمده است: «منابع عمومی دولت با رشد ۱۶.۷درصدی به ۲۴۲۹هزار میلیارد تومان رسیده است. با توجه به هدف تورم ۳۰درصدی، به نظر می‌رسد بودجه سال آینده با رویکردی انقباضی تدوین شده است. همچنین منابع بودجه عمومی دولت حدود ۱۸درصد نسبت به بودجه سال جاری رشد داشته است.»