اغلب روزنامه‌های صبح تهران امروز، مساله اینترنت را در صفحه یک خود منعکس کردند. روزنامه «همشهری» تیتر: «سرعت لاک پشتی، قیمت خرگوشی» را به صفحه یک خود آورده و نوشته است: «قیمت اینترنت درحالی گران شد که مردم از کیفیت آن گلایه دارند.»

روزنامه «فرهیختگان» اما نوشته است که محاسبات این روزنامه با محاسبات مسئولان متفاوت است و قیمت اینترنت فقط ۳۰ درصد گران نشده است: «برای مثال اپراتور همراه اول بسته ۵۰ گیگ بلندمدت را که ۱۱۹ هزار تومان ارائه می‌داد با افزایش ۱۵۶ درصدی، قیمت این بسته به ۳۰۰ هزارتومان تبدیل شده یا اپراتور ایرانسل پیش از افزایش تعرفه‌ها، بسته ۱۰ گیگی را ۳۶ هزار تومان برای مصرف‌کننده ارائه می‌داد و یکباره با افزایش ۱۱۱ درصدی، قیمت این بسته به ۷۶ هزار تومان رسیده است. اکثر تخلف‌ها اپراتورها در افزایش قیمت‌ها و عدم رعایت ۳۳ درصد افزایش قیمت، در بسته‌های با حجم بالا و معمولا پرمصرف است.» 

روزنامه «هم‌میهن» هم در یادداشتی در این راستا تاکید کرده است: «نکته جالب‌تر اینکه درحالی‌که سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد مجوزی ۳۰درصدی برای گرانی اینترنت داده است بسته‌های جدید همراه با قیمت هر گیگابایت ۶هزار تومان عرضه شد. این درحالی است که  آخرین باری که این اپراتور بسته‌ اینترنت بلندمدت عرضه کرده بود هر گیگابایت حدود دوهزار تومان بود. ایرانسل نیز فعلاً تمام بسته‌های بیش از یک ماه خود را حذف کرده و بسته یک‌ماهه را با قیمت هر گیگابایت ۶هزار تومان عرضه کرده است.»

در ادامه برنامه امروز، سرمقاله روزنامه «دنیای اقتصاد» که ناصر همتی آن را نوشته است را هم مرور کردیم. رییس کل پیشین بانک مرکزی ایران به این پرسش پاسخ داده است که چرا نرخ تورم، مجددا صعودی شد؟