امروز -۲۱ دی- مهم‌ترین خبری که در فضای وب منتشر شده مربوط به تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا و ژاپن علیه انصارالله یمن درشورای امنیت سازمان ملل است. قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل از انصارالله یمن خواسته حملات به محموله‌های تجاری و خطوط کشتیرانی را متوقف کند. در مورد این قطعنامه، «رویترز» معتقد است: چراغ سبز به ائتلاف دریایی علیه حوثی‌ها هست، اما یمن آن را یک بازی سیاسی جدید می‌داند.

نتایج نظرسنجی جدیدی از خبرگزاری «رویترز» در مورد نرخ محبوبیت بایدن و ترامپ در انتخابات آینده، نشان می‌دهد همه چیز شانه به شانه است.

اکبر هاشمی رفسنجانی یکی از چهره‌هایی است که به مناسبت سالگرد درگذشتش نام و عکسش در روزنامه‌های اصلاح‌طلب زیاد تکرار شده است. در بین روزنامه‌ها «اعتماد» گفت‌و‌گویی با فاطمه هاشمی رفسنجانی دختر مرحوم هاشمی درباره سبک زندگی، فعالیت‌های سیاسی و دلیل مرگ او دارد.

برگشت ایرانی‌های خارج از کشور هم سوژه روزنامه‌ها شده، «جوان» می‌گوید این آغاز یک عفو در قله اقتدار است، «سازندگی» طرحی زده که نشان می‌دهد سرنوشت حبیب در انتظار معین است.

«دنیای اقتصاد» هم در گزارشی درباره ورود حواله خودروهای خارجی به بازار سیاه نوشته و «همشهری» از صدا و سیما انتقاد کرده است.