خبر دیگری که مورد توجه روزنامه‌ها قرار گرفته حملات آمریکا در بامداد شنبه به مواضعی در خاک سوریه و عراق بود. اکثر روزنامه‌های داخلی این حملات را جدی نگرفته‌اند و اعتماد در تیتر «هیاهو برای هیچ» دیدگاه خود را نسبت به این حملات بازتاب داد. قدس هم آن را شوِ تبلیغاتی بایدن خوانده است.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول «کیهان» در نکته روز این نشریه نوشته است:‌ یکی از ترفندهای گمراه‌کننده دشمن که برای پیشگیری از انتخاب نامزدهای شایسته به کار می‌برد، تحریف دو واژه «‌تند‌رو‌» و «‌میانه‌رو‌» است. از نگاه او میانه روی اعتدال نیست عین انحراف است.

«جمهوری اسلامی» هم در سرمقاله خود اعتراض کرده مسئولان نظام جمهوری اسلامی چرا به جای استفاده از زبان «تهدید» از زبان «تحبیب» استفاده نمی‌کنند.

فرزاد موتمن، کارگردان در گفت‌و‌گو با مجله قاف فرهیختگان گفته طبقه متوسط از سینما حذف شده است. به گفته او پروژه‌ای به اسم ریل‌گذاری در دوره احمدی‌نژاد موجب فروپاشی قواعد در سینما شد.

«دنیای اقتصاد» امروز عکس یک خود را به مراسم بزرگداشت مسعود نیلی اقتصاددان اختصاص داده است. او در این مراسم از دو آرزوی خود سخن گفت که یکی از آنها ناتمام مانده است.