​روزنامه‌ها امروز صحبت‌های رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی را به صفحه یک خود آوردند. رهبر انقلاب در این دیدار بر سلامت انتخابات تاکید کردند و بیان کردند: «برای ترمیم و حل مشکلات باید به انتخابات رو کرد.» 

در ادامه کیوسک امروز، یادداشت عباس عبدی در روزنامه «اعتماد» درباره کاهش رشد جمعیت را مرور کردیم. عبدی در این یادداشت نکته متفاوتی درباره جمعیت مطرح کرده است: «فرض کنید که رشد جمعیت کشور کم نمی‌شد و به همان میزان ۱۳۵۵-۱۳۶۵ یا به‌طور متوسط سالانه ۳/۹ درصد بود. اگر چنین بود، جمعیت الان کشور ۲۰۷ میلیون نفر بود! مطابق رشد جمعیت دهه ۱۳۶۵-۱۳۷۵، الان جمعیت ما ۱۰۱ میلیون نفر بود، مطابق رشد جمعیت ۱۳۷۵-۱۳۸۵، امروز حدود ۹۹ میلیون نفر جمعیت داشتیم، این رشد جمعیت را اگر برای کودکان و نوجوانان در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که با شرایط دهه ۱۳۹۰ تاکنون چه وضعیت بغرنجی برای کشور به وجود می‌آمد.»

در کیوسک امروز، از روزنامه «دنیای اقتصاد» گزارشی با تیتر «جهت یابی رشد و تورم» را خواندیم و سرمقاله این روزنامه به قلم مدیرمسئول گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را بررسی کردیم. عکس یک و سرمقاله این روزنامه به «همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران ۱۴۰۳» که دیروز به میزبانی همین گروه رسانه‌ای برگزار شد، اختصاص داشت. 

از روزنامه «فرهیختگان» هم گزارشی با تیتر «بازگشت به ایده پوسته تلگرام» را بازخوانی کردیم. در روتیتر این گزارش آمده: «پیام اول مصوبه شورای عالی فضای مجازی؛ پیام‌رسان‌های داخلی کافی نیستند».