ایسنا هم به نقل از تارنمای «واشنگتن فری‌بیکن» نوشته: دولت آمریکا، معافیت تحریمی اعمال‌شده بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تمدید کرده است. بر اساس این گزارش، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در زمینه چرخش مالی خارجی، خرید فناوری‌های جدید از دیگر کشورها همچون اتصالات فیبر نوری یا مدیریت ماهواره‌ها، نخواهد داشت.

در روزنامه‌های امروز، ۳۰ مرداد، روز سوم رای اعتماد مورد توجه اکثر روزنامه‌ها بود. اصلاح‌طلب‌ها از فرزانه صادق حرف می‌زنند و جوان از محمدباقر قالیباف. جوان حسرت خورده چرا قوی‌ترین مدیر اجرایی اصولگرا رییس جمهور نشد.

در حالی که برخی روزنامه‌ها مثل مردم‌سالاری و همدلی در خصوص وفاق ملی و نقد جریان‌های حمله‌کننده به این گفتمان پرداخته‌اند کیهان تیتر زده: «حمله به استقلال مجلس با اسم رمز وفاق ملی.»

دنیای اقتصاد هم گزارشی از وضعیت رای اعتماد وزیران پیشنهادی دارد. برخی نمایندگان به این روزنامه گفته‌اند ظاهرا سوابق انتقادی سه وزیر موقعیت آنان را لب مرزی کرده و وزیر پیشنهادی میراث هم به دلیل سوابق امنیتی مورد استقبال نیست. در سرمقاله این روزنامه هم امروز یک اقتصاددان درباره نسل سوخته آموزش عالی نوشته است.