موضوع کشف فساد در حوزه واردات چای در گزارش برخی از روزنامه‌های صبح تهران خودنمایی می‌کند. روزنامه «اعتماد» در گزارشی خبر داده که ۸۰ درصد از ارز داده شده به چای دبش در دو سال اخیر تخصیص داده شده. در حالی که دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری در اطلاعیه‌ای گفته است: «ریشه تخلف و فساد ارزی یک شرکت مطرح در زمینه واردات چای به سال ۱۳۹۸ بازمی‌گردد».

«خبرنگار اعتماد به جزییات تازه‌ای از این رانت‌خواری گسترده دست پیدا کرده که حتی خلاف این موضوع را نیز اثبات می‌کند و نشان می‌دهد که بخش بزرگی از تخلف گروه «دبش» در همین دو سال گذشته و با مشارکت شبکه وسیعی از مدیران شاغل در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان توسعه تجارت صورت گرفته است.» در مقابل اما روزنامه «جوان» در گزارشی نوشته: «چای جدید از پول بیت‌المال که یک فساد عجیب است از سال ۱۳۹۸ دم شد و در دولت جدید با کشف آن، مدیران مربوط برکنار شدند و پرونده‌ای در دستگاه قضا تشکیل شد.»

روزنامه «شرق» در گزارشی از تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوشته است و با تیتر «رفیق دبیر رفت، رفیق دبیر آمد» به این موضوع واکنش نشان داده است. روزنامه «دنیای اقتصاد» هم گزارشی از پارکینگ خودروها در فرودگاه مهرآباد تهیه کرده است، در این گزارش به نقل از ماموران پارکینگ سرنوشت خودروهای پارک شده مسافران مرور شده است.