اولین خبری که بامداد امروز -۲۸ آذر- منتشر شد ثبت نام رسمی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در اسفند ماه است. پوتین برای پنجمین بار در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است.

علاوه براین شانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل هم درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت درباره برجام قرائت شد. گزارش دوره‌ای دبیرکل سازمان ملل درباره برجام ادعاهایی علیه‌ای ذخایر اورانیوم و توان موشکی ایران مطرح کرد. نماینده جمهوری اسلامی در مقابل گفته دبیرخانه، یک گروه اداری را مامور بررسی سئوال‌های فنی کرده است.

خبر اختلال در جایگاه سوخت رسانی خبر یک بسیاری از روزنامه‌ها بود. «هم میهن»، «فرهیختگان»، «سازندگی» و «اعتماد» از جمله روزنامه‌هایی بودند که روی باگ سامانه متمرکز شدند و «کیهان»، «همشهری»، «قدس» و «ایران» روی شکست هدف طراحان هک و بازگشت آرامش به جایگاه‌ها مانور دادند.

امروز «دنیای اقتصاد» و «هفت صبح» و «سازندگی» روی بحث فساد‌های کلان مطلب داشتند. «دنیای اقتصاد» در سرمقاله خود منشا بروز فساد‌ها را ریشه‌یابی کرده و گفته دلیل تکرار فسادها در ایران این است که بوروکرات به جای بازار تصمیم می‌گیرد. «سازندگی» هم در سرمقاله خود چند پرسش دبش از دولت مطرح کرده که چرا در فساد اخیر نام کسی به عنوان عامل اصلی فساد سه میلیارد دلاری مطرح نیست.

«اعتماد» هم متهم جدید آلودگی هوا را معرفی کرده است.