روزنامه‌ها امروز راهبردهای رهبری در دیدار با اعضای دولت را در صفحه یک خود برجسته کردند. روزنامه «سازندگی» بخشی از صحبت‌های رهبر انقلاب را برجسته کرده که ایشان گفتند: «صد جوان با خصوصیات مومن، انقلابی، متعهد و پر انگیزه انتخاب کنید تا گره‌ها را باز کنند و در پایان دولت، صد مدیر قوی و آماده تحویل دهید.» 

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید می‌‎گوید، ایران نیروهای خود را مستقر کرده و آماده حمله به اسرائیل می‌شود. جان کربی همچنان تاکید کرده: «پیام ما به ایران این است که دست به حمله نزند زیرا دلیلی برای آغاز عامدانه جنگ منطقه‌ای وجود ندارد.»

در ادامه کیوسک امروز، حواشی صحبت‌های رییس جمهوری درباره قیمت بنزین را مرور کردیم. روزنامه دولت می‌گوید: صحبت انتقادی رئیس‌جمهور درباره یک سیاست غلط اقتصادی، به معنای تصمیم گرفتن در آن زمینه نیست. به عبارت دقیق‌تر، پزشکیان از نحوه قیمت‌گذاری بنزین انتقاد کرده است و این انتقاد به این معنی نیست که دولت چهاردهم یا شخص رئیس‌جمهور در این باره تصمیمی اتخاذ کرده است.

از شماره امروز روزنامه «دنیای اقتصاد» گزارشی درباره مقصد سپرده‌های وکالتی بازار خودرو را مرور کردیم و از روزنامه «اعتماد» هم گزارش نشستی درباره واکاوی کودک همسری در دوران قاجار را خواندیم.