اگرچه این خبر تا اندازه‌ای در بحث‌های مربوط به مناظره گم شد اما برای کسانی که در انتظار رسیدن خبرهای مثبت از وین هستند، اتفاق خوبی محسوب می‌شد.

دیشب سومین و آخرین مناظره تلویزیونی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، مناظره‌ای که آخرین تلاش نامزدها برای جلب نظر آرای مردد و کسانی بود که با صندوق قهر کرده‌اند اما مرور واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی نشان از موفقیت این تلاش ندارد و باید دید که در ۵ روز باقی‌مانده آیا نامزدها موفق به جلب نظر رأی‌دهندگان و افرادی که مایل به رأی دادن نیستند، خواهند شد.

در حالی که کمتر از یک هفته به انتخابات باقی‌مانده هنوز زمزمه‌هایی درباره بازگشت یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده به گردونه انتخابات شنیده می‌شود، اتفاقی که در صورت وقوع می‌تواند بی‌سابقه‌ترین پدیده انتخاباتی در ایران لقب بگیرد. این زمزمه‌ها از دیروز وقتی که علی لاریجانی شورای نگهبان را مخاطب قرار داد و خواست که دلایل رد صلاحیتش شفاف اعلام شود، شروع شد. البته شورای نگهبان به این درخواست پاسخ منفی داد و جدل لفظی بین لاریجانی و سخنگوی شورای نگهبان ادامه پیدا کرد.

در کنار تمام اتفاقات انتخاباتی و سیاسی،  دیشب یک ماجرا فوتبالی هم توانست برای یکی دو ساعت فضای مجازی را تحت تأثیر قرار دهد و آن ایست قلبی بازیکن تیم دانمارک در میانه بازی با تیم فوتبال فنلاند بود. سکته قلبی که برای ساعتی موجی از نگرانی در سرتاسر جهان را در بر گرفت اما در نهایت با اعلام اینکه حال عمومی این بازیکن مساعد است و تحت مراقبت قرار دارد، روند بازی از سر گرفته شد.