سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان مورد توجه اکثر روزنامه‌ها قرار گرفته است. برخی مثل «ایران» و «دنیای اقتصاد» به بعد اقتصادی سفر توجه داشتند؛ برخی مثل «هم‌میهن» بعد امنیتی و هماهنگی بیشتر در مرزهای شرقی را برجسته کردند. رسانه‌هایی مثل کیهان هم روی تعداد سندهای امضا شده در این سفر مانور دادند.

روزنامه‌های «فرهیختگان» و «جوان» هم در تیترهای صفحه نخست خود به بحث خودرو اشاره کرده‌اند. فرهیختگان با اشاره به زیان خالص خودروسازان و اندازه بازار خرید و فروش خودرو نوشته است که اگر خودروساز برنده این حجم معامله نیست پس چه کسی نفع می‌برد؟

منازعه برای تعیین دومین روز تعطیل هفته همچنان ادامه دارد. «دنیای اقتصاد» نوشته گرایش به تعطیلی  شنبه‌ها به جهت جلوگیری از زیان در تجارت خارجی بیشتر است، اما «همشهری» معتقد است: تعطیلی شنبه‌ها موجب افزایش قیمت‌ها در داخل می‌شود.

از سرگیری حج عمره نیز در تیترهای صفحه اول «شرق» و «شهروند» منعکس شده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» نیز در سرمقاله خود با تیتر آیا با عدالت نسبتی داریم، نوشته است: با مشاهده بی‌عدالتی‌ها اگر مردم به این نتیجه برسند که ما هدفمان این بود که محمدرضا پهلوی را کنار بزنیم و خودمان جای او را بگیریم، نمی‌توان قضاوتشان را رد کرد.