سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

در 24 ساعت گذشته، نماد فن‌آوا از سهامداران درخواست تکمیل مشخصات کرد و نماد گدنا نیز به علت نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متوقف گردید و ناظر بازار اعلام کرد که به منظور رعایت دستورالعمل‌ها ضروری است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری سوالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان پاسخ دهد مطابق اطلاعیه «اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی» منتشر گرداند.

نماد غاذر از ورود شرکت به تولید کالاهای اساسی چون قند، شکر و روغن از طریق برون سپاری و عقد قرارداد های جدید خبر داده است. خساپا نیز دلیل کاهش زیان دوره‌ای خود را کاهش تولیدات خودروهای ناقص اعلام کرده است . همچنین خارج کردن محصولات زیان دهی همچون تیبا ، تیبا2 و ساینا از خط تولید را از دیگر عوامل این موضوع عنوان کرده است.

اما نماد تپمپی علت افزایش درآمد عملیاتی دوره گزارش شده را تقسیم سود نقدی بانک سامان مطرح کرده است. 

نماد پاسا نیز طی اطلاعیه‌ای نرخ فروش انواع محصولات خود را از تاریخ 16 آبان ماه به میزان 10 درصد افرایش می‌دهد و همچنین در خصوص اطلاعیه منتشر شده از سوی بانک صادرات شرکت کارگزاری بانک صادرات 67 درصد از سهام شرکت وسپهر را به صورت نقد از طریق بازار اول فرابورس در روز چهارشنبه 16 آذر ماه عرضه می‌کند.

همچنین نماد قتربت از لغو مجمع عمومی خود گفته است و علت این موضوع را عدم ثبت افزایش سرمایه شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها عنوان کرده است چرا که سهامدارانی که حق تقدم خریده‌اند به عنوان سهامدار قانونی شناخته نمی‌شوند.

نماد حبندر نیز زمان تشکیل جلسه برای افزایش سرمایه خود را 28 آبان ماه اعلام کرده است. همچنین مدارک و مستندات این موضوع را نیز در سامانه کدال بارگذاری نموده است. نماد کوثر نیز پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ هزار و 668  میلیارد تومان به مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته  و سایر اندوخته‌ها را مطرح کرد.