شرکت بورس به نمادهای شاراک و وصنا فرصت یک ماهه (تا تاریخ 30 آبان 1401) برای رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار داد. همچنین نماد کباده در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که با توجه به افزایش هزینه‌های تولیدو حقوق ودستمزد کارکنان، هیئت مدیره تصمیم به افزایش نرخ فروش محصولات نموده است. نماد شپلی نیز از ترخیص مواد کمکی مربوط به تولید نوار اکریلیک خبر داده است و طی اطلاعیه ای اعلام نموده که تولید این محصول در دستور کار قرار گرفت است.

نماد وهنر نیز در خصوص سرفصل پیش دریافت و حساب‌های دریافتی توضیحاتی را به سهامداران ارائه کرد. نماد فاسمین نیز از افزایش 61 درصدی در مقدار فروش و افزایش 121 درصدی در نرخ فروش 6 ماهه نسبت به دوره مشابه سال قبل گفته است. همچنین از افزایش 5 درصدی در میزان تولید شمش روی در طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد. 

نماد قتابت هم بابت فروش سهام قند بیستون از محل فعالیت های سرمایه گذاری مبلغ 5,6 میلیارد تومان سود شناسایی کرده است و مدارک آن را در سامانه کدال به جهت مشاهده سهامداران قرار داده است.

نمادهای شملی، قتربت، قجام، جوین، آینده به همراه نماد های تنوین، قپیرا و نماد حسینا سهامداران خود را برای شرکت در مجامع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

همچنین نماد قتربت به سهامدران اعلام کرده است که از آذر ماه 1401 اقدام به واریز سود سهام خواهد کرد و نماد بمیلا نیز طی اصلاحیه ای در خصوص زمان بندی پرداخت سود اعلام نموده است که از 10 آبان ماه امکان پرداخت سود نقدی به سهامداران وجود دارد.