شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از انعقاد قرارداد مشارکت در احداث مجتمع مسکونی، تجاری و خدماتی هرمزان (2) واقع در شهر بندرعباس به مبلغ 972 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت ریل گردش ایرانیان از انعقاد قرارداد با شرکت ارزش آفرینان فدک خبر داد.

بانک تجارت اعلام کرد سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

شرکت ریل گردش ایرانیان نیز انعقاد قرارداد با شرکت تامین سرمایه دماوند با موضوع فراهم کردن امکان خرید اقساطی پرسنل از زنجیره ارائه کنندگان منتخب کالا و خدمات اعلام کرد.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان از رفع توثیق سهام سهامدار عمده از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار خبر داد.

شرکت داروسازی کوثر اعلام کرد با توجه به دعوی حقوقی مطرح شده توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی از شرکت داروسازی کوثر به عنوان خوانده و دستور موقت صادره توسط دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید باهنر تهران مبنی بر منع هر گونه خرید و فروش، نقل و انتقال سهام سهامدار عمده و همچنین هرگونه تغییر در سرمایه شرکت مراتب جهت به اطلاع سهامداران می رسد.

شرکت داروسازی تولید دارو (دتولید) هم بیان کرد نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. 

شرکت ایران دارو هم از فروش محصولات دارویی به شرکت پخش البرز (سهامی عام) خبر داد.

بانک اقتصاد نوین هم اعلام کرد معادل 70.93 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین شامل 58.22 درصد متعلق به بانک اقتصادنوین و 12.71 درصد متعلق به شرکت لیزینگ اقتصادنوین (شرکت تابعه بانک اقتصادنوین) در تاریخ 24 بهمن ماه 1401از طریق بازار پایه فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

بانک دی پیرو آگهی مزایده عمومی املاک مازاد و تملیکی منتشره در تاریخ 8 بهمن ماه 1401، برای مزایده در تاریخ 19 بهمن ماه هیچ گونه پیشنهاد خریدی واصل نشد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(وپترو) در رقابت عرضه بلوک سهام 3.94 درصدی و 1.02 درصدی سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در مجموع به میزان 4.96 درصد سهام شرکت سرمایه پذیر می باشد برنده شد. 10 درصد از ارزش سهام به صورت نقدی پرداخت شده است.

شرکت کارگزاری امید هم معادل 66.83 درصد از سهام شرکت تولیدی و صنعتی آبگینه را روز مورخ 27 بهمن ماه 1401 به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران عرضه می کند.  بر این اساس قیمت پایه هر سهم 850 تومان است.

اما شرکت مخابرات ایران بیان داشت شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر به نمایندگی از این شرکت در نظر دارد تعدادی از املاک مازاد خود را طی مزایده عمومی با شرایط پرداخت به صورت تهاتری به فروش برساند.

بانک ایران زمین نیز عنوان کرد شرکت آتیه نیک امین سبز (سهامی خاص) به نمایندگی از بانک در نظر دارد املاک را با شرایط نقدی از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

همچنین بانک سامان اعلام کرد شرکت توسعه وعمران بهناد بنا (سهامی خاص) به وکالت از بانک در نظر دارد املاک تخلیه و متصرف دار  را باشـرایط ویژه از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت کارگزاری بانک تجارت بیان کرد در تاریخ 28 اسفند 1401 معادل 20.96 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران معادل 35 میلیون سهم را به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه 1133 تومان در بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه خواهد کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی هم در نظر دارد سهام تحت تملک خود در شرکت پتروشیمی شازند را به صورت بلوکی عرضه نماید.

اما شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن (وکبهمن)  از فروش تعداد 1.27 میلیارد سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت) به مبلغ 236 میلیارد تومان به شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خبر داد.

شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک نیز بیان کرد در راستای توسعه فعالیت و افزایش ظرفیت تولید در شهرمشهد مقدس، اقدام به خرید 6101 متر مربع زمین در قالب دو قطعه با کاربری تجاری به ارزش 877.82 میلیون تومان کرده است.

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس بر اساس مصوبه هیئت پذیرش، نماد معاملاتی شرکت ایران ارقام (مرقام)، از تاریخ 25 بهمن ماه 1401 از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و قابل انتقال به بازار پایه فرابورس ایران خواهد بود.

شرکت ماشین سازی نیرو محرکه اظهار کرد با توجه به ابلاغیه شرکت مهندسی توسعه سایپا (سهامی خاص)، بدینوسیله افزایش سقف ریالی قرارداد مذکور با موضوع طراحی، ساخت، بسته بندی، حمل، نصب و راه اندازی کابین پاشش رنگ رویه در سالن رنگ شرکت زامیاد به مبلغ 2میلیارد و 996 و 700هزار تومانبابت انجام فعالیت ها، اطلاع رسانی می گردد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد های تکنو، سبزوا و وجم سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. 

اما سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی بانک پاسارگاد از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها را صادر کرد. نمادهای فلامی، گدنا و کاما از محل سود انباشته و  نماد حتوکا نیز از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شده است. 

همچنین نماد لوتوس افزایش سرمایه 60 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی به میزان 900 میلیارد تومان را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند. نمادد کرازی هم پیشنهاد افزایش سرمایه خود از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی را مطرح کرده است.