در سامانه کدال شرکت حفاری شمال اعلام کرد هم زمان با دومین روز کاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت استان خوزستان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت حفاری شمال موافقت‌نامه همکاری عملیاتی، فنی و پشتیبانی امضاء کردند.

شرکت ایران خودرو دیزل بیان کرد در نظر دارد برای ارتقاء و پذیرش در بازار بالاتر فرابورس اقدام کند. 

بانک پاسارگاد هم اعلام کرد سهام شرکت مپنا به میزان 3.71 درصد به فروش می‌رساند.

اما شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد، شرکت مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر و شرکت ایران تایر بیان کردند با توجه به صورتجلسه هیئت مدیره انجمن صنفی صنعت تایر مقررگردید قیمت تایرهای بایاس (تایرهای وانتی، باری، اتوبوسی، کشاورزی وراهسازی) به میزان 10 درصد از تاریخ 12 بهمن ماه افزایش یابد که تغییرات مذکور از تاریخ 18 بهمن ماه در شرکت مصوب و اعمال گردیده است.

شرکت فرعی واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان اموال غیر منقول را به مزایده گذاشت.

شرکت سرمایه گذاری ایساتیس پویا اعلام نمود نظر به بهبود شرایط در شرکت‌های فرعی و شرکت اصلی و هم چینن پرداخت حق پذیرش جهت انتقال به بازار بالاتر فرابورس، این امر فقط در صوت موافقت کمیته پذیرش امکان پذیر خواهد بود.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (وپترو) برنده مزایده فروش یک باب ساختمان واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی گردید.

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم) هم از موافقت شفاهی مبنی بر پذیرش شرکت گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم در بازار فرابورس ایران در هیات پذیرش خبر داد.

شرکت توسعه معادن روی ایران (کروی) عنوان کرد تعداد 25 میلیون سهم از سهام شرکت ملی سرب و روی در اجرای تعهدات بازارگردانی به کد بازار گردان منتقل شده است.

شرکت بهمن دیزل نیز بیان کرد پیرو درخواست درخصوص پذیرش کشنده ام پاور و انواع کامیونت فورس جهت عرضه در بورس کالا، شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر کرده است..

بانک اقتصاد نوین از عدم ارائه پیشنهاد از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی در مزایده خبر داد.

همچنین بانک پارسیان از عدم حصول نتیجه فروش سهام خود در شرکت گروه مالی پارسیان خبر داده است.

شرکت تامین سرمایه بانک ملت دلایل افزایش سود در دوره 9 ماهه افزایش حجم اوراق بدهی انتشار یافته که منجر به رشد درآمد تعهد پذیره نویسی و درآمد بازارگردانی شده ، افزایش حجم خالص دارایی های صندوق های سرمایه گذاری و افزایش منابع و مدیریت نقدینگی دانسته است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای رفاه، وسکاب و کروی سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. نماد شپارس آگهی دعوت به مجمع خود را لغو کرد.

اما نمادهای ولقمان، بکابل و وساپا پیشنهاد افزایش سرمایه خود را مطرح کردند. همچنین نماد کایزد از ثبت آگهی افزایش سرمایه خود خبر داد. اما نمادهای کچاد، کگل مجوز افزایش سرمایه از محل سود انباشته، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر کردند. بانک ملت نیز دیگر نمادی بود که سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 35 درصدی این بانک از محل سود انباشته را صادر کرد.