در میان اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال، بانک پاسارگاد اعلام نمود در راستای رعایت مفاد 16 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و به منظور کاهش سرمایه گذاری‌های غیر بانکی، این بانک در نظر دارد نسبت به عرضه سهام شرکت بیمه پاسارگاد به میزان 20 درصد اقدام نماید.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش «سپ» اعلام کرد قسمتی از اقلام موجود در انبار خود (دستگاه POS) را از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش رسانده است.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد نیز بیان کرد قصد دارد به عنوان مزایده گذار 20 درصد از سهام یکی از شرکت های فرعی خود به نام شرکت صنعتی تدبیر تایر یزد (سهامی خاص) در مرحله قبل از بهره برداری را  به صورت عمده از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

بانک سینا از واگذاری املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بانک بابت تسویه بخشی از بدهی شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه تهران شمال به مبلغ 1044 میلیارد تومان خبر داد.

همچنین بانک گردشگری در نظر دارد در خصوص فروش اموال تملیکی، نسبت به فروش و واگذاری املاک با وضعیت موجود و بر مبنای قیمت پایه مزایده به صورت نقد و یا نقد و اقساط اقدام نماید.

شرکت صنعتی نیرو محرکه هم از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خود خبر داده است.

شرکت داروسازی تولید دارو اعلام نمود تضامین پرداختی به شرکت‌های هم گروه در تاریخ 10 بهمن 1401، جهت دریافت تسهیلات بانکی است که سفته و چک‌های تحویلی به بانک توسط شرکت سبحان دارو ظهرنویسی گردیده و شرکت داروسازی تولیددارو چک متقابل به شرکت فوق تحویل داده است. همچنین این شرکت افزایش نرخ فروش تعدادی از محصولات خود را اعلام کرد.

شرکت شیشه سازی مینا عنوان کرد سهام این شرکت از شرکت گسترش پایا صنعت سینا به شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا انتقال داده شده است.

شرکت تولید سموم علف کش از  واگذاری 90525 سهم شرکت مدیریت تالار ایرانیان به  شرکت مهندسی بازرگانی پیام قشم (سهامی خاص) خبر داد.

شرکت پتروشیمی پردیس در خصوص علت افزایش سود خود شفاف سازی کرد این شرکت علت آن را ناشی از افزایش در بخش ریالی فروش، افزایش در بخش نرخ و مبلغ فروش ارزی و همچنی افزایش افزایش در نرخ تسعیر ارز را دانسته است.

شرکت بیمه سینا موافقت هیئت مدیره با فروش ساختمان بهشتی و سنایی را اعلام کرد.

اما شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) اعلام کرد در مناقصه شرکت ارتباطات سیار ایران با موضوع خرید 1300 دستگاه راک رکتیفایر 27kw outdoor و100 دستگاه رکتیفایر 27kw indoor به همراه 6 عدد ماژول kw3 برای هر دستگاه شرکت نموده است.

بانک صادرات ایران اعلام نمود مزایده  واگذاری سهام شرکت‌ پالایش نفت بندرعباس فاقد متقاضی خرید بوده است.

شرکت بیمه اتکایی آوای پارس از انعقاد قرارداد اتکایی مشارکت قبولی ریسک های باربری و غیر باربری (BOUQUET) خبر داد. مبلغ برآوردی 700 میلیارد تومان ، با توجه به نسبی بودن این قرارداد اتکایی، اثرات آن در طی سال مالی مشخص و گزارش خواهد شد.

شرکت لابراتوارهای سینادارو در خصوص مزایده نوسازی وسایل نقلیه عنوان نمود به ازای هر خودرو شرکت کنندگان مبلغ 100 میلیون ریال به عنوان سپرده در مزایده واریز کردند.

شرکت ویتانا نیز از طرح دعوی در خصوص ابطال افزایش سرمایه شرکت روغن نباتی گلناز خبر داد.

اما نمادهای خوساز، کآرا، وحافظ، کقزوی و پارس در خصوص عملکرد صورت‌های مالی خود شفاف سازی کردند.

همچنین در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد چفیبر بود که سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

اما افزایش سرمایه 20 درصدی شپنا از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت. نماد های غگلپا و وتبار نیز افزایش سرمایه خود را از محل سود انباشته را به تصویب رساندند.