فرماندار مشهد از فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارک های آبی این شهر خبر داد.

به گزارش اکوایران به نقل از مهر، حسن حسینی از حادثه در یکی از پارک های آبی مشهد خبر داد و  اظهار کرد: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند.

فرماندار مشهد گفت: این نوجوان در حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز گذشته چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موج های آبی دچار مشکل شد و متاسفانه اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان موثر واقع نشده است.

وی افزود: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکرده‌اند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است‌.