شهباز شریف گفت: هفته آینده به تهران می‌آیم تا در مراسم ادای احترام به رهبر شهید ایران شرکت کنم.

به گزارش اکوایران به نقل از انتخاب، شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان سخنرانی خود در جریان سفر پزشکیان به این کشور را به فارسی تمام کرد و گفت: زنده‌باد دوستی ایران و پاکستان.

او اضافه کرد: هفتهٔ آینده به تهران می‌آیم تا در مراسم ادای احترام به رهبر شهید ایران شرکت کنم.